پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خطرسیل در پلدختر

نماینده ویژه استاندار لرستان در پلدختر گفت: تمام امکانات باید آماده باشد تا در صورت طغیان رودخانه کشکان بتوانیم جلوی آب را بگیریم، نیروی مقاومت بسیج باید به‌صورت صدرصد آماده باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، سیروس ابراهیمی در جلسه ستاد بحران شهرستان پلدختر که در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد با تاکید بر ضرورت آماده باش همه دستگاه های امدادرسان، اظهار داشت: تمام امکانات باید آماده باشد تا در صورت طغیان رودخانه کشکان بتوانیم جلوی آب را بگیریم، نیروی مقاومت بسیج باید به‌صورت صدرصد آماده باشد.

وی افزود: جان مردم در خطر است باید بتوانیم در خدمت مردم باشیم، تمام دستگاه‌های سنگین باید در ضلع شرقی رودخانه کشکان مستقر شوند و همه مصالح ممکن باید در دو طرف رودخانه آماده باشد تا از ورود آب به داخل شهر جلوگیری کنیم.

نماینده ویژه استاندار در پلدختر عنوان کرد: بخشدار پلدختر هرچه سریع‌تر با یک بلندگو به روستا‌های جنوب شهرستان اعزام و به مردم اعلام کند که خطر سیلاب بسیار بسیار جدی است.

ابراهیمی گفت: وظیفه اسکان به آموزش‌وپرورش محول شده و ادارات آب و برق تمهیدات لازم را داشته باشند و آب آشامیدنی را برای مردم ذخیره کنند.

وی تصریح کرد: شریان اصلی سیل در داخل شهر پلدختر می‌گذرد که تاکنون ۶۰ متر از دیوار ساحلی شهر فرو ریخته که با امکاناتی که در اختیار داشتیم قسمتی از آن با لاشه‌سنگ‌های بزرگ ترمیم شده و با همکاری بسیج ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار کیسه از ماسه پر شده که در جا‌های متخلف شهر به‌کار گرفته می‌شود.

نماینده ویژه استاندار خاطرنشان کرد: همه تلاشمان این است که جان مردم را حفظ کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha