سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 487011
۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶
اعتراض طلاب به سریال نون خ صداوسیما

درحالی که رسانه های معاند روحانیت متعهد را هدف تیر خود قرار می‌دهند، رسانه ملی نه تنها در فیلم هایش تلاشی برای معرفی صحیح این قشر به مردم نمی‌کند بلکه خود نیز در معرفی وارونه روحانیت بی تاثیر نیست .

خبرگزاری حوزه / محمدمهدی حسین زاده اصفهانی از طلاب حوزه در کانال سخن شیعه نوشت:

 

🔸قال الصادق (ع):اذا اراد الله بعبد خیرا فقهه فی الدین
آنان که خدای متعال خیرشان را اراده کرده و درمسیر فهم عمیق از دین قرار داده است،آنان که در غیبت حضرت ولی عصر(عج) حجت امام بر مردمند آنانی که همیشه در خط مقدم دفاع از ارزش ها بوده اند و در صلح با قلم و در جنگ با خون خود جهاد کرده اند،مدت هاست در سینما و تلویزیون مضحکه شده و می شوند!

🔸درحالی که رسانه های معاند روحانیت متعهد را هدف تیر خود قرار میدهند، رسانه ملی نه تنها درفیلم هایش تلاشی برای معرفی صحیح این قشر به مردم نمیکند بلکه خود نیز در معرفی وارونه روحانیت بی تاثیر نیست .

🔸چه دانشمندان و مجاهدان و خادمانی که در بین روحانیت بوده و هستند که می شد در رسانه ملی به تصویر کشیده شوند و نشدند اما به جای آن چهره ای از روحانیت در فیلم ها به تصویر کشیده شده است که نماد بدبختی و تحجر و نفاق اند.

🔸این ایام فیلمی در تلوزیون پخش می شود که روحانی در آن به جای آن که الگویی برای هدایت معنوی و اجتماعی مردم باشد متخصص داوری فوتبال است.

🔸امروز اگر فکری نشود و اقدامی صورت نگیرد فردا ذهنیت جامعه نسبت به روحانیت واژگون بسته خواهد شد و کمترین نتیجه آن، فاصله و جدایی مردم از علما و طلاب خواهد بود.

🔸شایسته است زعما و بزرگان  مثل گذشته در دفاع از حوزه و روحانیت اقدامی موثر نمایند و نگذارند چهره روحانیت برخلاف آنچه هست معرفی گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha