جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سیدبشیرحسینی

حوزه/ سیدبشیر حسینی با بیان اینکه امروز رسانه ها تنگه اُحد انقلاب اسلامی اند و اگر بخواهیم در عرصه رسانه تولید و توزیع پیام داشته باشیم، باید جذاب وقوی باشد، اظهار کرد: امروز جوان های ما می توانند به زبان های مختلف و روش های گوناگون از طریق رسانه، پیام انقلاب اسلامی را به دنیا برسانند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از مشهد، دکتر سید بشیر حسینی، شامگاه دوشنبه، در نشست پرسمان دینی، در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی پیرامون اهمیت تولید علمی و محتوایی توسط مردم، گفت: تلاش کنیم در سال جدید تولید علمی و محتوایی را از درون خانه ها شروع کنیم .

وی با بیان اینکه امروز رسانه ها تنگه اُحد انقلاب اسلامی اند و اگر بخواهیم در عرصه رسانه  تولید و توزیع پیام داشته باشیم، باید جذاب وقوی باشد، اظهار کرد: امروز جوان های ما می توانند به زبان های مختلف و روش های گوناگون از طریق رسانه، پیام انقلاب اسلامی را به دنیا برسانند.

وی با بیان اینکه الان رسانه از طریق تلفن همراه  وارد حریم خصوصی خانواده و افراد شده است، اظهار ادامه داد: جوان ایرانی امروز می تواند، با تمام قدرت در خط مقدم تولید کشور حضور داشته باشد، و به پیام هایی که در برخی شبکه های تلویزیونی و فضای مجازی به دنبال ایجاد ناامیدی و ضعف می پردازند، توجهی نکنند و از دورن خانواده تولید محتوای رسانه ای را انجام دهند و آن را در جامعه عرضه کنند.

مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما در بخشی دیگری از سخنان خود به استفاده صحیح خانواده ها از شبکه های اجتماعی اشاره کرد و افزود: مشکل در جامعه کم نیست، گروه های خانوادگی را مانند صفحه اول حوادث روزنامه ها نکنیم، هر مطلبی در گروه های اجتماعی خانوادگی مطرح نکنیم، بلکه این گروه ها را به محل رشد اعضای خانواده و بستگان تبدیل کنیم .

حسینی با اشاره به گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی و حمایت مردم از انقلاب، گفت: جوانان ما منتظر دعوت فلان مسئول برای فلان کار نباشد، بلکه خودشان تلاش کنند و وارد عرصه تولید شوند.

داور برنامه تلویزیونی «عصر جدید» شبکه سه به یکی از اهداف این برنامه اشاره کرد و افزود: هدف این برنامه معرفی استعدادهای جوان ایرانی در همه نقاط ایران، روستاها، شهرستان های کوچک دور افتاده، استعدادهایی که در یک اتاق کوچک از چشم تمام ایران پنهان مانده است، به معرفی و شناسایی آنها در این برنامه بپردازیم و به همه ایرانیان بگوییم این کشور، جهانی پر از استعداد است.

وی با بیان اینکه امروز به جوانان ارزشی و انقلابی در عرصه های مختلف به خصوص تولیدات رسانه در عرصه های گوناگون نیاز داریم، افزود: باید تولید گسترده باشد. اگر تولید و توزیع را در کشورجدی بگیریم، قطعا سال پیروزی در مقابله توطئه های دشمن داخلی و خارجی خواهیم داشت.

حسینی  افزود: جوانان حزب اللهی وارد عرصه تولیدات فرهنگی و رسانه های شوند تا اتفاق های خوبی در عرصه تولیدات رسانه ای در کشور رقم بخورد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha