جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی از سفر دو روزه آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور به مازندران و گلستان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران از سفر دو روزه آیت الله اعرافی به مازندران و گلستان خبر داد.

مدیر حوزه علمیه استان مازندران با بیان این که مدیر حوزه های علمیه کشور تا دقایقی دیگر وارد ساری خواهد شد، افزود: آیت الله اعرافی در نخستین برنامه سفر خود از شهرستان سیل زده سیمرغ بازدید خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که حضور در مناطق سیل مرکز استان نیز از دیگر برنامه های امروز سفر آیت الله اعرافی به مازندران است، بیان داشت: مدیر حوزه های علمیه کشور قرار است، عصر امروز از روستاهای سیل زده ساری بازدید کند.

وی، دیدار با آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران را از  دیگر برنامه های سفر مدیر حوزه های علمیه کشور به مازندران اعلام کرد و گفت: این دیدار بعد از نماز مغرب و عشاء، در ساری صورت خواهد گرفت.

مدیر حوزه علمیه مازندران همچنین با بیان این که آیت الله اعرافی فردا صبح به گلستان سفر خواهد کرد، بیان داشت: قرار است مدیر حوزه های علمیه کشور از مناطق سیل زده این استان به ویژه شهرستان آق قلا نیز بازدید کند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که خوشبختانه مدارس علمیه استان مازندران در سیل اخیر خسارتی به آنها وارد نشده است، افزود: گزارش این بازدید میدانی به مسئولان ارشد کشور و همچنین مسئولان رده بالای حوزه ارائه خواهد شد.

گفتنی است، از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان های مختلف کشور به ویژه گلستان و مازندران، نهادهای حوزوی و طلاب و روحانیون بصورت جهادی، در میدان کمک رسانی به سیل زدگان حضور دارند و  براساس تاکید مدیر حوزه های علمیه کشور و دیگر نهادهای عالی حوزوی، تمام امکانات و ظرفیت های حوزه و روحانیت برای امدادرسانی به سیل زدگان و کاهش مشکلات آنان بسیج شده است.

خبرگزاری «حوزه» هم بر اساس رسالت رسانه ای خود با راه اندازی صفحه ویژه «حوزویان در خدمت سیل زدگان»، اخبار، تصاویر و کلیپ های کمک رسانی جهادی حوزه و روحانیت به مردم سیل زده را لحظه به لحظه منتشر می کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha