پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور با تاکید بر ضرورت بسیج همه امکانات و ظرفیت برای کمک به سیل زدگان، تصریح کرد: حوزه و روحانیت تا آخر در کنار سیل زدگان خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، صبح امروز چهارشنبه ۱۴ فروردین در جلسه شورای نهادهای حوزوی استان گلستان، با تبریک مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و ابراز همدردی با مردم سیل زده، از همدلی و هم افزایی بین مدیران نهادهای حوزوی استان تقدیر و تشکر کرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه داد: همدلی و هم افزایی بین مدیران نهادهای حوزوی استان گلستان می تواند به عنوان یک نمونه در سطح کشور در نظر گرفته شود. چرا که با تقویت همدلی و هم افزایی، وظایفی که بر عهده ماست به نحو صحیح تری انجام خواهد شد.

 عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور ادامه داد: ما در قبال جامعه و انتظارات مردم از روحانیت مسئولیم و باید بتوانیم با تقویت همدلی و هم افزایی در پیشبرد اهداف و ماموریت های حوزه و روحانیت موفق باشیم.

آیت الله اعرافی در ادامه از تلاش جهادی های نهادهای حوزوی و طلاب و روحانیون در عرصه کمک رسانی به مردم سیل زده تقدیر کرد و گفت: حوزه و روحانیت تا آخر در کنار سیل زدگان خواهد ماند.

مدیر حوزه های علمیه کشور با تاکید بر ضرورت بسیج همه امکانات و ظرفیت برای کمک به سیل زدگان، تصریح کرد: بسیج نیروها، خدمات دینی و مذهبی، هماهنگی با مسئولین و امدادرسانی از جمله نکاتی است که باید در این مواقع به آنها توجه داشت.

بر پایه این گزارش، در این جلسه مسئولان نهادهای حوزوی استان گلستان، گزارشی از فعالیت های نهاد تحت امر خود در امداد رسانی به مردم سیل زده را ارائه داند.

تشکیل ستاد حوزوی بحران حوادث غیرمترقبه در مناطق، تشکیل کمیته های مختلف، اعزام طلاب و روحانیون جهادی، توزیع بسته های غذایی و اقلام، پخت غذای گرم و... از جمله خدمات نهادهای حوزوی استان مردم مناطق سیل زده بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha