شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه شورای نهادهای حوزوی استان گلستان

حوزه/ جلسه شورای نهادهای حوزوی استان گلستان با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه، در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، جلسه شورای نهادهای حوزوی استان گلستان، صبح امروز چهارشنبه ۱۴ فروردین، با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ملکی، مدیر حوزه علمیه استان ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد رجبیه و شعبانیه به ارائه گزارش مختصری از فعالیت های نهادهای حوزوی پرداخت و گفت: نهادهای حوزوی استان با همدلی و رفاقت در کنار یکدیگر مشغول خدمت رسالنی به سیل زدگان هستند.

وی افزود: سیل گلستان از جمله مسایلی بود که همدلی نهادهای حوزوی را نشان داد. از ابتدای این حادثه همه مدیران حوزوی در منطقه حضور داشتند و ضمن بسیج نیروهای تحت امر خود، به نظارت مستمر بر فعالیت ها پرداخته اند.

مدیر حوزه علمیه گلستان ادامه داد: متاسفانه در سطح کلان، مدیریت واحدی جهت امدادرسانی وجود نداشت و نحوه کمک رسانی کمی با مشکل روبرو شد، اما در بین نهادهای حوزوی با تشکیل جلسات متعدد این مدیریت واحد و متمرکز ایجاد شد و اعزام نیروی جهادی فقط از طریق سازمان تبلیغات در شهرستان ها و کمکهای نقدی فقط از طریق مرکز خدمات صورت گرفت.

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران نهادهای حوزوی استان گلستان نیز گزارش مختصری از فعالیت های نهاد تحت امر خود ارائه دادند.

تشکیل ستاد حوزوی بحران حوادث غیرمترقبه در مناطق، تشکیل کمیته های مختلف، اعزام طلاب و روحانیون جهادی، توزیع بسته های غذایی و اقلام، پخت غذای گرم و... از جمله خدمات نهادهای حوزوی استان مردم مناطق سیل زده بوده است.

آیت الله اعرافی نیز از تلاش جهادی های نهادهای حوزوی و طلاب و روحانیون در عرصه کمک رسانی به مردم سیل زده تقدیر و بر استمرار خدمت رسانی تا حل مشکلات مردم تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha