جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 487162
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
بازدید میدانی آیت الله اعرافی از آق قلا

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور در بازید میدانی از شهر سیل زده آق قلا، از نزدیک در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۴ فروردین، در بازید میدانی از شهر سیل زده آق قلا، از نزدیک در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفت.

مدیر حوزه های علمیه کشور که به دلیل سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر آق قلا، با تراکتور و قایق از مناطق سیل زده بازدید می کرد، با حضور در منزل آخوند رهبر امام جمعه اهل سنت، با مردم سیل زده ابراز همدردی کرد.

امام جمعه اهل سنت آق قلا ضمن خیر مقدم به آیت الله اعرافی و هیئت همراه، گزارشی از وضعیت مردم این منطقه و تلاش های امدادرسانان به ویژه طلاب و روحانیون ارائه کرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور هم ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده، بر لزوم تسریع در امداد رسانی و تلاش جهادی برای تخلیه آب ها از داخل شهر تاکید کرد.

آیت الله اعرافی در ادامه به فرمانداری آق قلا رفت و در جلسه ای با فرماندار، در جریان اقدامات امدادی و آخرین وضعیت این شهرستان قرار گرفت و از زحمات هدستگاه ها و کسانی که برای حل مشکلات سیل زدگان تلاش می کنند، تقدیر کرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور آمادگی کامل حوزه و روحانیت را در استمرار کمک رسانی به سیل زدگان تا حل کامل مشکلات آنان اعلام کرد.

انتهای پیام 313/3

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha