شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه آیت الله اعرافی

حوزه/ در جلسه مدیر حوزه های علمیه کشو و نماینده ولی فقیه در استان گلستان، بر ادامه حضور طلاب و روحانیون در کنار مردم سیل زده تا حل مشکلات آنان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، آیت الله اعرافی در ادامه برنامه های سفر به مناطق سیل زده استان گلستان، ظهر امروز چهارشنبه ۱۴ فروردین با حضور در دفتر امام جمعه گرگان، در جلسه ای با آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان، پیرامون وضعیت سیل زدگان و روند امداد رسانی به آنان، گفتگو و تبادل نظر کرد.

آیت الله نورمفیدی ضمن خیر مقدم به مدیر حوزه های علمیه کشور و هیئت همراه، بر ضرورت استممرار حضور روحانیت در مناطق سیل زده تاکید کرد و گفت: وظیفه اصلی روحانیت و حوزه های علمیه در چنین مواقعی هدایت و نگه داشتن مردم و مسئولین در صحنه برای کمک رسانی به حادثه دیدگان است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان همچنین از حضور نیروهای جهادی حوزه های علمیه در مناطق سیل زده قدردانی و ابراز خرسندی کرد.

آیت الله اعرافی نیز در این جلسه با اشاره به بازدید میدانی از آق قلا و دیدار با آخوند میرزاعلی و آخوند رهبر ائمه جمعه اهل سنت این شهرستان، از ادامه حضور جهادی طلاب و روحانیون در کنار مردم سیل زده تا حل مشکلات آنان خبر داد.

در پایان این جلسه، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله نور مفیدی اقامه شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha