شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام نعمتی

حوزه/ مرکز پاسخگویی به سوالات دینی قزوین همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و بعد از ظهر ها از ساعت ۱۴ الی ۱۷ پاسخگوی مسائل شرعی و دینی همشهریان است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عبدالحمید نعمتی، صبح امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین به نامگذاری امسال به «رونق تولید» اشاره کرد و گفت: نباید این گونه تصور شود که شعار سال فقط مخصوص همان سال و مستقل از سال های قبل و بعد است، چرا که این نام ها به هم پیوسته و برای دوره بلند مدت تعیین شده اند.

 وی به فعالیت های مرکز پاسخگویی به سوالات دینی قزوین در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: امسال نشست های تخصصی و کاربردی با موضوعات فرهنگی و اجتماعی و با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم، در مرکز پاسخگویی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رئیس مرکز پاسخگویی به سوالات دینی قزوین اظهارکرد: نشست های سبک زندگی، تربیت مبلغین فضای مجازی، ارتقاء مهارت های خانواده، ارتباط با مدیران مدارس استان قزوین و همچنین فعالیت های تبلیغی در عرصه بین الملل از برنامه های جدی این مرکز در سال جدید است.

حجت الاسلام نعمتی بیان کرد: مرکز پاسخگویی به سوالات دینی قزوین همه روزه از ساعت 8 صبح الی 13 و بعد از ظهر ها از ساعت 14 الی 17 پاسخگوی مسائل شرعی و دینی همشهریان است و کسانی که قصد مشاوره حضوری با این مرکز دارند می توانند به آدرس قزوین، خیابان پیغمبریه –کوچه پنجعلی مراجعه و یا با شماره تلفن های 33229011،33236731،33220259 تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    0 0
    خیلی مرکز خوبیه