جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق- مدیر حوزه علمیه تهران

حوزه/ طلاب و اساتید حوزه علمیه استان تهران علاوه بر حضور در مناطق سیل زده، با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به یاری سیل زدگان استان های گلستان، خوزستان و لرستان پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، طلاب و اساتید مدارس علمیه استان تهران با تمام توان در امداد رسانی به سیل زدگان آماده هستند و تا حل مشکلات مردم سیل زده استان های خوزستان، گلستان و لرستان در کنار آنها باقی خواهند ماند، و امداد و خدمات رسانی های لازم را انجام خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان این که هم اکنون ستاد هماهنگی امداد و اعزام به مناطق سیل زده در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران تشکیل گردیده است، گفت: پایگاه ثابت حوزه علمیه استان تهران در استان لرستان با مسئولیت جناب حجت الاسلام و المسلمین اخوان مدیر حوزه علمیه بقیت الله تهران در پلدختر راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: جهت نظم و برنامه ریزی و استفاده بهینه از حضور طلاب و جلوگیری از تراکم روزهای اولیه و ایجاد خلأ در روزهای بعدی به همه مدارس علمیه استان اعلام شده حتما قبل از حرکت گروه های تبلیغی و جهادی طلاب با حجت الاسلام اخوان به شماره 09169149403 تماس حاصل نموده و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه تهران افزود: همچنین طلاب و مبلغینی که به صورت انفرادی آمادگی اعزام دارند با معاونت های امور طلاب و تبلیغ حوزه علمیه استان تماس و ثبت نام نمایند تا ضمن تهیه وسیله سفر در اعزام های هفتگی به مناطق مورد نیاز اعزام شوند.

گفتنی است؛ هم اکنون 100 نفر از طلاب و اساتید حوزه علمیه مروی در شهر پلدختر مشغول خدمت رسانی و کمک به لایروبی منازل سیل زدگان هستند.

همچنین 30 نفر از طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام حسین(ع) نیز در حال اعزام به منطق سیل زده استان گلستان هستند.

بر پایه این گزارش؛ مدرسه علمیه دارالسلام نیز دو وانت نیسان که شامل اقلامی همچون پوشاک، پتو، لوازم بهداشتی، بادگیر و... بود، به مناطق سیل زده اعزام کرد، همچنین مبلغ 12 میلیون تومان کمک نقدی که توسط این مدرسه علمیه جمع آوری شده بود در اختیار سیل زدگان قرار گرفت.

لازم به یادآوری است؛ طلاب و اساتید حوزه علمیه تهران حاضر در مناطق سیل زده؛ علاوه بر خدمات رسانی در خیابان ها و کوچه ها، آماده پاسخگویی به سؤالات و شبهات مردم سیل زده در موضوعات گوناگون هستند. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha