پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از تشکیل ستاد حمایت از سیل زدگان در حوزه استان و اختصاص بخشی از حقوق اساتید به مردم سیل زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر،‌ حجت الاسلام رضا خدری امروز در جمع خبرنگاران از تشکیل ستاد حمایت از سیل زدگان در حوزه علمیه استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به بروز سیل اخیر در برخی از استان های کشور و نیاز به کمک و یاری رسانی به مردم سیل زده، ستاد حمایت از سیل زدگان در حوزه علمیه استان بوشهر تشکیل شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از ایجاد پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در تمامی مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: مردم استان می توانند با مراجعه به هرکدام از مدارس علمیه هشتگانه استان نسبت به پرداخت کمک های خود اقدام کنند.

وی به برخی از اقدامات انجام شده حوزه علمیه در راستای یاری رسانی و کمک رسانی به سیل زدگان پرداخت و گفت: پرداخت قسمتی از حقوق کارکنان و اساتید حوزه علمیه جهت امدادرسانی به سیل زدگان، هماهنگی با مدارس علمیه استان جهت تشکیل و فعال سازی گروه های جهادی و نام نویسی از طلاب جهت اعزام به مناطق سیل زده، هماهنگی با مبلغین طرح هجرت و دیگر روحانیون جهت اعزام به مناطق سیل زده برخی از این اقدامات است.

حجت الاسلام خدری ادامه داد: برای کمک رسانی بهتر برخی از طلاب و روحانیون استان به جهت پخت غدا و توزیع در بین سیل زدگان در یکی از مدارس علمیه استان خوزستان مستقر می شوند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر همچنین از اعزام پنج گروه تربیتی - اجتماعی جهت ایجاد فضای روانی مناسب در بین کودکان و نوجوانان خبر داد و افزود: علاوه بر این تعداد هشت گروه جهادی در حوزه علمیه استان آماده اعزام به مناطق سیل زده هستند که در این خصوص با سپاه استان جهت حضور روحانیون و طلاب در مناطق سیل زده نیز هماهنگی هایی به عمل آمده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha