جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عبدالرضا سروستانی بوشهر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از اختصاص یک‌ تا پنج روز حقوق کارمندان این اداره‌کل برای کمک به سیل‌زدگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در جمع خبرنگاران ضمن اظهار همدردی با هموطنان سیل زده کشور، گفت: کارکنان این اداره کل به‌ منظور اظهار همدلی و مشارکت در مساعدت به هموطنانی که در حادثه‌ سیل‌ اخیر دچار ضرر و زیان شده‌اند، حقوق بین یک‌ تا پنج روز خود را به سیل‌زدگان اهداء کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به ضرورت تشکیل گروه‌های جهادی در سطح تشکل‌های میان تخصصی استان در راستای کمک به مناطق سیل‌زده کشور، اضافه کرد: گروه‌های جهادی متشکل از شبکه تبلیغی و به‌ویژه روحانیون مستقر، اعضای موسسات قرآنی مردمی، هیئات مذهبی، بانوان فرهیخته فرهنگی، کارکنان ادارات تبلیغات اسلامی استان بوشهر و اعضای سایر تشکل‌های زیرمجموعه این اداره کل در حال مشارکت در کمک رسانی به هموطنان سیل زده به انحاء مختلف هستند.

حجت‌الاسلام سروستانی یادآور شد: همچنین کانون مداحان و شعرای آئینی، اتحادیه مؤسسات قرآنی و خانه‌های شهری و روستایی استان بوشهر نیز اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی کرده اند تا زمینه کمک به مردم سیل‌زده را فراهم کنند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پیامی از تمامی مدیران و رؤسای تبلیغات اسلامی و مجامع وابسته در سطح کشور خواستار کمک به سیل‌زدگان کشور شده بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha