چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام میرامینی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان آبیک از اعزام گروه ۷۰ نفره مردم شهرستان آبیک به مناطق سیل زده کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید محمد حسینی میر امینی در جمع اصحاب رسانه، به فعالیتهای نهاد نماز جمعه این شهر در کمک به هموطنان سیل زده کشور پرداخت و گفت: با توجه به فراخوان صورت گرفته توسط دفتر امام جمعه شهرستان آبیک تا امروز، مبلغ چهار میلیارد ریال جمع آوری شده که با توجه به استقبال مردم، امیدواریم این رقم تا پنج میلیاردریال هم ادامه یابد.

امام جمعه شهرستان آبیک به اقدامات نهاد نماز جمعه این شهر به سیل زدگان را در سه بخش دانست و بیان کرد: یک قسمت اقدامات مربوط به اعزام پتو، لباس وغذا، قسمت دیگر مربوط به تامین لوازم منزل و سوم به اعزام تجهیزات شهری مربوط می شود.

حجت الاسلام میرامینی بیان کرد: در بخش تهیه و ارسال لوازم منزل هماهنگی های لازم با نماینده ولی فقیه در استان لرستان انجام شده که بدین وسیله لوازمی مانند یخچال، اجاق گاز به مناطق سیل زده ارسال شود.

وی اظهار کرد: با توجه به کمک های مردمی که توسط مردم این شهر صورت گرفته به دنبال این هستیم که تجهیزات شهری مناسب برای استانهای سیل زده ارسال نماییم.

استاد حوزه علمیه خواهران آبیک بیان کرد: در حوزه تغذیه و توزیع غذا هم روزانه پنج هزار پرس غذا در بین مردم مناطق سیل زده توزیع می شود.

حجت الاسلام میرامینی خاطرنشان کرد: در حوزه اعزام نیروی انسانی هم یک گره 70 نفره به مناطق اعزام شده اند که 40 نفر به پل دختر و 30 نفر به حمیدیه اعزام شده اند.

وی اظهار کرد: امیدواریم گامی کوچک در راستای خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده انجام داده باشیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha