جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اداره پاسخگویی حرم مطهر امام رضا(ع)

حوزه/ فراخوان همکاری در اداره پاسخگویی حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اداره پاسخگویی به سؤالات دینی در سال 1398 در بخش های مربیان کودک - مربیان نوجوان -کارشناسان پاسخگویی به سوالات شرعی - کارشناسان پاسخگویی به سوالات و شبهات اعتقادی - عاقدين افتخاری - کارشناسان حرم شناسی -کارشناسان آداب زیارت - مجری برنامه(ویژه برادران) - راویان سیره شهدا - کارشناسان انقلاب اسلامی و مسائل سیاسی - پاسخگوئی سبک زندگی و سلامت رضوی- دعوت به همکاری می کند.

بر اساس این گزارش، علاقمندان جهت ثبت نام تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری فرصت دارند و زمان دريافت کارت ورود به جلسه 9 الی 11 ارديبهشت ماه 1398 خواهد بود.

همچنین زمان آزمون، روز جمعه مورخه 13/ 02/ 1398 بوده و مکان و ساعت دقيق آزمون در هنگام ارائه کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.

اعلام نتايج اوليه و نحوه دريافت مدارک قبول شدگان جهت تشکيل پرونده و زمان بندي مصاحبه متعاقبا اعلام می گردد.

این نکته قابل توجه است که اين اطلاعيه به منزله آگهي استخدام نمي باشد و پذيرفته شدگان در بخش های مختلف اداره پاسخگويي به سوالات ديني به صورت پاره وقت(حق الزحمه ای يا افتخاری با توجه به رشته انتخابي) توفيق خدمت خواهند يافت.

در صورت احراز عدم صلاحيت شرکت کنندگان در هر مرحله از فرايند جذب مبتني بر شرايط اعلام شده مانند عدم ارائه مدرک و ... ادامه فرايند متوقف خواهد شد.

تابعيت جمهوري اسلامي ايران، اعتقاد به مذهب حقه شيعه اثني عشريه، انقلابي بودن و التزام و دفاع از مباني نظام ديني و جمهوري اسلامي والتزام عملي به ولايت مطلقه فقيه، برخورداري از حسن ظاهر برابر ضوابط و مقررات آستان قدس رضوي، رعايت پوشش اسلامي و حفظ شئونات خدمت در حرم مطهر رضوي، برخورداري از سلامت جسمي و روحي لازم جهت اجراي برنامه، تأهل، کسب امتيازات لازم در مراحل آزمون، مصاحبه و ساير فرايندهاي مصوب، تعهد به شرکت در برنامه هاي آموزشي ضمن خدمت از قبيل هم انديشي ها و کلاس هاي کارگاهي و آراستگي به اخلاق اسلامي وداشتن حسن شهرت، شرایط عمومی داوطلبان می باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 32003464 از ساعت 9 الی 13:30 به جز ایام تعطیل تماس حاصل نموده و جهت دریافت شرایط اختصاصی و منابع آزمون، اینجا کلیک نمایند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha