پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
جشن اعیاد شعبانیه-زینبیه رشت

حوزه/ خانم اشرفی استاد و مشاور مدرسه علمیه زینبیه(س) رشت گفت: این ایام را بهترین زمان برای توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و یاری گرفتن از آنها می باشد؛ وجود مقدس اهل بیت(ع) مملوّ از رحمت است و متوسل شدن به ایشان باعث هدایت انسان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گیلان؛ ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، جشنی با حضور طلاب، اساتید و مسئولین حوزه علمیه خواهران رشت در مدرسه علمیه زینبیه سلام الله علیها برگزار شد.

خانم اشرفی سخنران این مراسم ضمن تبریک اعیاد و ولادت های ماه شعبان المعظّم، به عنایت ویژه اهل بیت علیهم السلام به محبّین و شیعیان ایشان اشاره و تصریح کرد: پیروان و دوستداران اهل بیت(ع) مورد توجه و تقدیر خاندان پیامبر(ص) هستند؛ اهل بیت(علیهم السلام) محبّان خود را دوست می دارند و هیچ گاه در دنیا و آخرت آنها را از یاد نمی برند.

وی این ایام را بهترین زمان برای توسل به ائمه اطهار(علیهم السلام) و یاری گرفتن از آنها دانست و خاطرنشان کرد: وجود مقدس اهل بیت(ع) مملوّ از رحمت است و متوسل شدن به ایشان باعث هدایت انسان می شود.

مشاور مدرسه علمیه زینبیه(س) خواهران در پایان اظهار داشت: طلاب به عنوان سربازان حضرت ولی عصر(عج) باید بیش از سایرین مراقب اعمال و رفتار خود باشند و مانع فراموشی نام و یاد امام زمان(ع) در جامعه و قلوب مردم شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha