شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عباس رفعتی نائینی

حوزه/ امروز این حماقت دونالد ترامپ سبب شد سپاه در منطقه قدرتمند تر شود چون مشخص شد در مقابل سپاه انقلاب، امریکا، اسرائیل و حامیان آنها است.

حجت الاسلام والمسلمین  عباس رفعتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها گفت: این اقدام از نظر حقوقی غیر قانونی است و هیچ کشوری حق ندارد، نیروی نظامی کشور دیگری را تروریست اعلام کند.

رئیس شبکه جهانی ولایت افزود: از مسئولین وزارت خارجه می خواهیم این مسئله را در دادگاه بین المللی پی گیری کنند. معتقدیم این حرکت از نظر قوانین بین المللی محکوم است.

وی بیان داشت: این اقدامی که ترامپ کرده مصرف داخلی برای رژیم جعلی اسرائیل دارد تا نتانیاهو بتواند به صهیونیست ها حکومت کند.

سخنگوی مدیریت حوزه‌های علمیه کشور تاکید کرد: حرکت ترامپ در عین حال باعث شد، چهره منفور آل سعود که از این حرکت خوشحال شد و همپیمانی خود را با این رژیم اعلام کرد، برای همگان مشخص شود. این نشان داد آل سعود نوکر جیره خوار اسرائیل است.

این استاد حوزه ادامه داد: برکت دیگر این حرکت این بود که باعث وحدت همه اقشار و مسئولین در داخل کشور شد.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی گفت:معتقدیم این مسئله باعث انسجام و وحدت در داخل کشور در حمایت از سپاه شده است.

رئیس شبکه جهانی ولایت افزود: امروز این حماقت دونالد ترامپ سبب شد سپاه در منطقه قدرتمند تر شود، چون مشخص شد در مقابل سپاه، آمریکا، اسرائیل و حامیان آنها قرار دارند.

وی بیان داشت: از طرفی باعث خوشحالی نیروهای جبهه مقاومت و جهاد گران شده است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha