جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور حضور طلاب جهادی در مناطق آسیب دیده کشور را برگی زرین در تاریخ ایران و انقلاب و اسلام دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، آیت الله علیرضا اعرافی، در جمع طلاب جهادی منطقه سیل زده پل دختر و در مسجد جامع این شهر گفت: میلاد امام سجاد(ع) زمینه و فرصت کم بدیلی برای مرور معارف و انس بیشتر با ادعیه ای است که باید زندگی طلاب را بسازد.

مدیر حوزه های علمیه کشور افزود: طلاب همیشه در صحنه در هر حالی حضور قدرتمند و اثرگذار خود را در عرصه های مختلف به منصه ظهور رسانده اند و این حضور حماسی طلاب در مناطق سیل زده و اجتماع دو روز پیش در فیضیه در اعتراض به سیاست های سلطه گرانه آمریکا نشانی از حضور همیشگی آنها در صحنه دارد.

وی تصریح کرد: روحانیت آگاه و بیدار همیشه در کنار بسیج و سپاه و نیروهای مسلح کشور است تا این نیروی عظیم مردمی را که حاصل تجربه گرانسنگ دفاع مقدس و جهاد بزرگ علمی و نظامی و سازندگی و... در مقابل دشمنان است را پاس دارد.

آیت الله اعرافی بیان کرد: روز گذشته همچنین سیدحسن نصرالله نیز سخنان کوبنده ای در دفاع از سپاه پاسداران بیان کرد و موضع قاطع ملت ایران و علما و حوزویان و مسئولان در این روزها قطعا پاسخی دندان شکن و عبرت آموز برای دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

وی اظهارکرد: حضور حماسی جوانان و اقشار مختلف مردم در چند منطقه زلزله زده و سیل زده در ماه های اخیر نشان از ظرفیت عظیمی نهفته در امت همیشه در صحنه و جوانان بیدار این سرزمین دارد؛ این ظرفیت یک موهبت الهی است که در هرجا که رخ نموده، برگ های زرینی را در تاریخ ایران و انقلاب و اسلام به یادگار گذاشته است.

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: این جوانان جهادی و مجاهد، هرجا که می روند حماسه می آفرینند و گره های کور را با دستان پر امید و پربرکت خود باز می کنند؛ در دفاع مقدس و عرصه های دیگر، این جلوه ها متبلور شد و امروز هم با همان روحیه و با جوانان امروزی و طلاب این عصر و زمان، کارهای بزرگی در مناطق آسیب دیده انجام شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهارکرد: ذات حوزه های علمیه ما نیز همین خدمت رسانی ها و مردم داری ها را حکایت می کند؛ روحانیت همیشه در سخت ترین شرایط در کنار مردم و کشور اسلامی بوده است و این روحیه نیز باید حفظ و پاس داری شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha