سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کیانی حوزه علمیه خواهران پل دختر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران پل دختر از عزم راسخ و فعالیت گسترده بانوان طلبه این شهرستان در خدمت رسانی به مردم سیل زده خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، خانم کیانی، در دیدار آیت الله اعرافی از حوزه علمیه خواهران پل دختر و قرارگاه مردمی مردم قم در این شهر به تشریح فعالیت های این حوزه پرداخت.

وی گفت: پس از وقوع سیل، حوزه علمیه خواهران پل دختر با تمام توان، ظرفیت های خود ساختمانی و تجهیزاتی خود را در خدمت فعالان به ویژه قرارگاه مردمی و مواکب قمی قرارداد و بانوان این حوزه نیز پا به پای دیگران در خدمت رسانی به مردم کوشا بوده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران پل دختر اظهار کرد: خواهران طلبه روزها از ساعت 7 صبح تا 21 در خدمت مردم هستند و با بسته بندی و جمع آوری کمک های مردمی و رصد و احصای مشکلات به خصوص مشکلات مرتبط به بانوان که اکثرا در روزهای اولیه سیل و سوانح طبیعی مورد غفلت خدمت رسانان واقع می شود با تمام توان در حل خدمت آنها است.

کیانی اظهارکرد: تقسیم کار جدی در این زمینه انجام شده است و نیروهای حوزه علمیه خواهران با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت ها و به رغم مشکلات متعدد سعی دارند که مردم سیل زده به خصوص افراد آسیب پذیر بتوانند به سرعت با احیای امید به آینده مردم بپردازند.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، نیز در این دیدار ضمن اعطای 100 میلیون برای کمک به مردم پل دختر و تجلیل از خدمات خواهران طلبه، آنها را الگو و آیینه ای تمام نما از واقعیت امروز حوزه های علمیه و خواهران طلبه دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha