چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
سید جواد نقوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها گفت: تصمیم ترامپ علیه سپاه فقط جنگ روانی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور پاکستان ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها گفت: تصمیم ترامپ علیه سپاه فقط جنگ روانی است، چون آمریکا سپاه پاسداران انقلاب را قبل ار این هم در لیست تروریست قرار داد بود، اما بصیرت رهبر معظم انقلاب می‌تواند انقلاب را از همه مشکلات نجات دهد.

وی افزود: امروز در منطقه مقاومت قدرتمند شده است و سپاه پاسداران اسلامی بسیار قدرتمند است و خود حزب الله امروز  تبدیل به یک قدرت جهانی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی اظهار داشت: جنگی که میان ایران و آمریکا از اوائل انقلاب شروع شده بود اکنون در دوره جدیدی قرار دارد، زیرا ایران در دوران دفاع مقدس حالت دفاعی بود، اما اکنون یک قدرت بزرگ است که آمریکا را در سوریه، عراق شکست داد و حتی در کشورهای غربی منافع آمریکا را نابود کرد و آمریکایی که تلاش می کرد ایران را از مناطق مختلف بیرون کند خودش با رسوائی شکست خورد و ایران مستحکم تر شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha