چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد در تجمع حوزویان استان گلستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد در تجمع حوزویان استان گلستان گفت: آمریکا فکر می کند سرنوشت دنیا با آنچه او می گوید رقم می خورد، اما این طور نیست، سرنوشت دنیا را استقلال طلبان و آزادی خواهان رقم می زنند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد، امروز در تجمع بزرگ حوزویان استان گلستان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در مدرسه علمیه امام صادق (ع) گرگان برگزار شد گفت: آمریکا باید سر نیزه خود را از سر کشورها بردارد و دیگر با تهدید صحبت نکند.

وی در ادامه موافقین و مخالفین نظام را به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی هیچ گاه با مخالفین و منتقدان خود برخورد نکرد و همواره پذیرای نقدهای اصولی بوده است. اما بحث ما معاندان نظام در داخل و خارج کشور است. آنها که در داخل کشور ایادی کشورهای متخاصم شدند و آنها که در خارج از کشور در حال برنامه ریزی برای ضربه زدن به این نظام بر می آیند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطر نشان کرد: در کجا دیدید که آمریکا در جهت حفظ حقوق بشر اقدامی بکند؟ کجا دیدید که به نفع ایران قدی بردارد؟ آمریکا صدها توطئه کرده که این اقدام یکی از آن صدها توطئه بوده که از سر کلافه گی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز اسرائیل به سبب حمایت ایران اسلامی از مردم فلسطین، در شرایط سختی به سر می برد و فلسطینی ها زنده و بالنده هستند و به پشتوانه حمایت ایران ایستاده و حرف می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد خاطر نشان کرد: آمریکا عراق بعد از صدام را از خود می دانست، اما امروز همه دیدید که رئیس جمهور آمریکا گفت ما برای عراق صدها میلیارد دلار هزینه کردیم حالا باید با چراغ خاموش به این کشور بیایم، اما در همان زمان رئیس جمهور ایران به صورت رسمی جلوی چشم همه دنیا به عراق سفر کرد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: عراقی که هشت سال با ایران جنگید و قرار بود پایگاه آمریکا باشد حالا برادر ایران شده است و اربعین نمونه بارز این برادری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: امروز حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده شجاع قهرمان و مقلد مقام معظم رهبری است که حرف او در عراق، سوریه و دنیا سرنوشت ساز و تعیین کننده بوده و این اتفاق برای آمریکا غیر قابل تحمل است.

حجت الاسلام والمسلمین ولی نژاد افزود: آمریکا فکر می کند سرنوشت دنیا با آنچه او می گوید رقم می خورد، اما این طور نیست، سرنوشت دنیا را استقلال طلبان و آزادی خواهان رقم می زنند.

وی تصریح کرد: سپاه در قلب این ملت است؛ سپاه فرزند و مدافع ملت است. در آن زمان که بین ایران و عراق جنگ رخ داد، سپاه و ارتش و بسیج بودند که از جان و مال و ناموس ملت ایران دفاع کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: سپاه همواره در کنار مردم بوده همانطور که در حوادث طبیعی که برای کشور اتفاق افتاد از زلزله گرفته تا سیل، سپاه حضور فعال داشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ما با این اقدام آمریکا که ازروی ضعف و ناتوانی آنها انجام شد سود فراوانی برد و بیشتر از گذشته درخشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha