چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سخنرانی حجت الاسلام رجب پور ، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، گفت: به طور میانگین، روزانه ۲۵ گروه از طلاب خواهر، در کمپ های اسکان موقت سیل زدگان، حضور پیدا کرده و به فعالیت‌های فرهنگی مشغول می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز؛ حجت الاسلام رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، پیرامون مجموعه اقدامات حوزه علمیه خواهران در سیلاب خوزستان، اظهار داشت: از لحظات اولیه وقوع حادثه و تشکیل ستاد مردمی کمک به سیل زدگان، به دستور آیت الله موسوی جزایری، حوزه علمیه خواهران نیز در کنار حوزه های علمیه برادران، در صحنه حضور پیدا کردند و مسئولیت امور فرهنگی بانوان، در کمپ های اسکان موقت سراسر مناطق سیل زده استان را برعهده گرفتند.

وی در ادامه بیان کرد: از همان روزهای اولیه استقرار هموطنان در کمپ های اسکان، کار گروه‌های تبلیغی آغاز شد و علاوه بر این، در کنار مدارس شهر اهواز، هر یک از مدارس علمیه شهرستان ها را نیز مسئول رسیدگی به امور یکی از کمپ ها قرار دادیم.

حجت الاسلام رجب پور، با اشاره به نحوه خدمت رسانی این گروه های تبلیغی گفت: گروه‌های تبلیغی متشکل از چهار نفر از خواهران بزرگوار طلبه است که هر کدام مسئولیت تخصصی در زمینههای مشاوره که خانواده مربیگری کودک خطابه و مسائل شرعی را بر عهده دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، با ذکر این نکته که در ایام تحصیلی حوزه خواهران قرار داریم، خاطرنشان کرد: به طور میانگین روزانه ۲۵ گروه از طلاب خواهر، در کمپ های اسکان موقت حضور پیدا می‌کنند و به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازند.

وی اقدامات حوزه علمیه خواهران را محدود به فعالیت‌های تبلیغی ندانست و در پایان گفت: طلاب خواهر علاوه بر اعزام در مناطق، در جلب کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی، اقلام و مایحتاج نیز حضور خوبی دارند؛ مضاف بر اینکه ایشان در طبخ و توزیع غذا  مشارکت گسترده‌ای داشته اند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha