پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 488442
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
قطبی

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: روحِ حاکم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، امید و اراده ی جوان انقلابی است، در واقع این بیانیه بر این سه رکن استوار است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین قطبی در گفت و گویی بیان داشت: جوان انقلابی، جوانی است که بارِ مسئولیتِ گام دوم انقلاب اسلامی را بردوش می کشد و با امید به آینده ای روشن و متعالی، دارای اراده قوی و مقاوم است.

وی افزود: جوانی که در انقلاب، دفاع مقدّس، رزم اقتصادی و رونق تولید، رزم فرهنگی، رزم اجتماعی و رزم علمی، همواره درخشیده، مایه عزت و افتخار ایران اسلامی بوده و خواهد بود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: برای جوان انقلابی فرقی نمی کند که میدان کارزارش رویارویی با بَعث عراقی است یا داعش آمریکایی ویا حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله، برایش تفاوت ندارد که اسلحه اش تفنگ باشد یا قلم و یا بیل.

وی گفت: مهم، دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی، چه در لباس سبز سپاهی و بسیجی، یا در لباس سفید پزشکی، با عمامه باشد یا چکمه،

حجت الاسلام و المسلمین قطبی افزود: زیباتر آنکه بر سر، عمامه، بر تن، لباس سپاهی و به پا چکمه ارتشی داشته باشد و با بیلِ کشاورز و فرغونِ کارگر در کنار عرب اهواز یا لرِ لرستان برای میهن اسلامی خدمت کند.

وی در پایان گفت: مَه رویانِ چکمه پوش، که عبادت شعبانیه خود را با "مُوَاسَاةَ مَنْ قَتَّرْتَ عَلَيْهِ مِنْ رِزْقِكَ" به صورت عملی تقدیم به پیشگاه خداوند کرده تا برای آینده انقلاب دست در دست مردم عزیز  و شریف ایران اسلامی، گام دوم را محکم و اساسی بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha