جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تیران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کوثر تیران به بیانیه ی گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در اجرای این بیانیه طلاب وظیفه سنگینی برعهده دارند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، جلسه اخلاق با سخنرانی بتول امینی مدیر مدرسه علمیه کوثر تیران با حضور طلاب، کادر و اساتید برگزار شد.

امینی، مدیر مدرسه علمیه کوثر تیران در این نشست گفت: شعبان ماهی است که میلاد پر برکت امام حسین (علیه السلام) ، حضرت عباس (علیه السلام)، امام سجاد(علیه السلام) و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) درآن واقع شده است و کمترین وظیفه ای که در مقابل این بزرگواران داریم، الگوگیری از فضایل و رفتار ایشان می باشد.

وی ادامه داد: باید از ایثار امام حسین(ع)، ولایت پذیری حضرت عباس(ع) و عبادت امام سجاد(ع) الگو بگیریم و بیشتر به یاد امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشند و خواندن زیارت عاشورا و زیارت جامعه را فراموش نکنیم.

امینی افزود: اگر به سمت خوب شدن و اصلاح خود و در نهایت اصلاح جامعه برویم، خدا همراه ماست.

 وی در پایان به بیانیه ی گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در اجرای این بیانیه طلاب وظیفه سنگینی برعهده دارند و در زمینه پژوهش، اخلاق و سبک زندگی دینی باید پیش قدم بوده و به نحو احسن این موارد را عملی کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha