چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
مدرسه علميه خواهران شهيد مطهري تنكابن

حوزه/ امام جمعه تنکابن با اشاره به لزوم تحقق سبک زندگی حسینی در جامعه، تصریح کرد: طلاب همان گونه که در درس و بحث فعال هستند، باید در تربیت و پرورش نسل شیعه هم کوشا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین پور اکبر امام جمعه تنکابن در نشستی با طلاب مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بیان کرد: شعبان ماه دعا، مناجات و استغفار و مناجات شعبانیه تنها دعایی است که تمام معصومین ( علیهم السلام) آن را قرائت کرده اند.

وی با اشاره به لزوم تحقق سبک زندگی حسینی در جامعه تصریح کرد: طلاب همان گونه که در درس و  بحث فعال هستند، باید در تربیت و پرورش نسل شیعه هم کوشا باشند.

امام جمعه تنکابن اضافه کرد: در قوم یهود، زنان یهودی را به زاد و ولد تشویق می کنند، اما متاسفانه ایران از بهداشت جهانی به دلیل کاهش جمعیت تا کنون سه بار مدال دریافت کرده است.

استاد حوزه مازندران تاکید کرد: طلاب باید در همه زمینه ها شاخص و در اجتماع برای سایر بانوان، الگو و از مهارت های کافی در زندگی خانوادگی برخوردار باشند که این توانمندی در زمینه مهارت زندگی و پرورش خانواده اسلامی در کنار کارهای فقهی، علمی و عبادی بهترین خدمت به اسلام است  زیرا حضور  آقا امیر مومنان (علیه السلام) گاهی در جنگ ها ماه ها به طول می انجامید  ولی با این حال، حضرت فاطمه (سلام الله علیها) در زندگی کوتاه زنا شویی، بهترین فرزندان و نسل را به دنیای اسلام هدیه کردند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha