چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کمک رسانی طلاب و روحانیون خراسان شمالی به سیل زدگان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اردوهای جهادی طلاب و روحانیان در مناطق سیل‌زده، گفت، ۱۰۰ طلبه و روحانی به مدد سیل‌زدگان شتافتند.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به تداوم اردوهای جهادی طلاب و روحانیان استان در مناطق سیل زده، اظهار داشت: فعالیت‌های جهادی طلاب و روحانیان در مناطق سیل‌زده با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان و کاهش آلام و دردهای آن‌ها انجام می‌گیرد.

وی افزود: حضور طلاب و روحانیان در مواقع بحرانی و در زمان وقوع بلایای طبیعی در میان مردم نشان‌دهنده این است که طلاب و روحانیان همیشه و در تمام مواقع شادی و غم در کنار مردم بوده و جدا از این مردم نیستند.

حجت‌الاسلام مهرپویان ادامه داد: روحانیان و طلاب در اردوهای جهادی در مناطق سیل زده افزون بر امدادرسانی و انجام امور عمرانی، برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی هم اجرا می کنند.

وی با تأکید بر کیفیت حضور طلاب و روحانیان در مناطق محروم، تصریح کرد: طلاب و روحانیان در اردوهای جهادی تلاش می‌کنند با دلسوزی و خلوص نیت با حداقل امکانات و با استفاده از ظرفیت‌های موجود به فعالیت‌های جهادی بپردازند.

حجت‌الاسلام مهرپویان خاطرنشان کرد: در حقیقت برگزاری اردوهای جهادی در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و با هدف کمک به مناطق محروم و آسیب‌دیده انجام می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای وقوع سیل 100 طلبه و روحانی استان به مدد سیل‌زدگان شتافتند، افزود: از زمان وقوع سیل بسیاری از طلاب و روحانیان همپا و همدوش مردم به‌منظور امداد و کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده رفته و در آنجا فعالیت می‌کنند.

 مسئول تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اعزام 30 روحانی استان به شهر سیل‌زده آق‌قلا در استان گلستان، اظهار داشت: این 30 روحانی اعزامی از خراسان شمالی از 27 فروردین‌ماه تا 31 فروردین در این منطقه به سیل‌زدگان کمک می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha