پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرضیه هاشمی در مسجد جمکران

حوزه/ خبرنگار شبکه تلویزیونی پرس تی وی گفت: موجی شدید ضد ایرانی در آمریکا وجود دارد که این موج در هراس آمریکا از فرهنگ و نظام ایران و همچنین پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ریشه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مرضیه هاشمی در همایش« نرجسانه» که در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با تأکید بر ضرورت فعالیت بانوان در راستای کسب رضایت خداوند و دوری از  حرص شهرت و پول‌پرستی اظهار داشت:  پس از انقلاب ایران به دلیل قدرت سیاسی و فرهنگی با دانشجویان ایرانی ارتباط نزدیکی برقرار کردم و همین امر موجب علاقه بنده به ایران و ایرانیان شد.

وی با تأکید بر اینکه زنان شیعه سیره مهدوی و فاطمی را در زندگی خود به‌کارگیرند، افزود: پیروزی انقلاب جرقه‌ای بود تا من به دین اسلام نگاه ویژه‌ای داشته باشم و دین اسلام را با دین خودم مقایسه کنم، اکنون خدا را شاکرم که پس از مدت‌ها تحقیق به دین اسلام ایمان آورده و من را به‌عنوان یک زن مسلمان می‌شناسند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی پرس تی وی با اشاره به جریان بازداشت خود به دلیل ارتباط با مسلمانان و فعالیت در ایران افزود: موجی شدید ضد ایرانی در آمریکا وجود دارد که این موج در هراس آمریکا از فرهنگ و نظام ایران و همچنین پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ریشه دارد.

هاشمی با تأکید بر اینکه کشور آمریکا به‌شدت تحت سلطه و حاکمیت اسرائیل است گفت: وظیفه تک‌تک ما شیعیان این بوده که در زمان غیبت با دفاع از عدالت، در ظهور حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) بیش‌ازپیش تلاش کنیم.

وی با اشاره به اصل آزادی در قانون اساسی عنوان کرد: من به‌عنوان یک زن محجبه وقتی وارد زندان شدم نخستین اقدام نظامیان آمریکا گرفتن حجاب از من بود، درصورتی‌که طبق قانون اساسی حجاب برای بانوان مسلمان واجب شمرده‌شده است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی پرس تی وی با اشاره به پیشرفت اقدامات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بانوان در ایران خاطرنشان کرد: اسلام در کشورهای مختلف ویژگی‌های خاص خود را دارد و کشورهای مختلف با اینکه اسلام را پذیرفته‌اند، اما محدودیت‌های خاصی را برای مورد اسلام به کار می‌بندند، به‌طوری‌که اگر به‌عنوان یک مسلمان در مورد حقوق بشر فعالیتی شده به‌شدت با ما برخورد می‌شود.

وی با نقد به دیدگاه برخی بانوان که به دنبال فرهنگ غربی هستند، افزود: در جامعه‌ای که هنوز یک امام زنده به‌صورت نامحسوس بر آن نظارت دارد لازم بوده فرهنگ ولایتمداری و عدالت‌خواهی گسترش‌یافته تا به این وسیله زمینه ظهور حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) را فراهم‌ کنیم.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha