پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماه‌عسل سه زوج سیل‌زده در پناه امام هشتم

حوزه‌/ با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دفتر خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، ماه‌عسل سه زوج جوان سیل‌زده، در مشهد مقدس فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، روز سه‌شنبه در فضای مجازی، خبری مبنی بر ازدواج یک زوج جوان، در روستای سیل‌زده سبهانیه از توابع شهرستان سوسنگرد منتشر شد.

عروس و دامادی که سیل، مانع برگزاری مراسم آغاز زندگی مشترکشان در اعیاد شعبانیه شده بود، با همت مردمی که نگذاشتند آرزوی این جوانان با سیل بر آب رود و با کمک نیروهای جهادی، سپاه، روحانی مستقر در منطقه و مدیریت حوزه علمیه خواهران سوسنگرد، مراسم جشن عروسی‌شان را در محاصره آب و بر روی قایق برگزار کردند.

 خبرنگار حوزه در اهواز، از برخی کمپ‌های اسکان سیل‌زدگان، باخبر شد که دو عروس و داماد دیگر که هر چهار نفر از سادات هستند نیز بنا داشتند در روز نیمه شعبان، مراسم جشن پیوند خود را برپا کنند که با وقوع سیل، جهیزیه و مقدمات جشن عروسی‌شان از بین رفت.

دفتر خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، طی مذاکره‌ای با مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان خوزستان، که خود پای کار سیل‌زدگان حاضر است، خواستار هدیه‌ای معنوی برای ازدواج این ۳ زوج سیل‌زده شد.

بر اساس توافق به عمل آمده، حجت‌الاسلام کلاه‌کج، رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، قول مساعد داد تا هزینه ماه‌عسل این سه زوج را تقبل نموده و این نوعروسان و تازه‌دامادان را، راهی سفر زیارتی-سیاحتی مشهد مقدس کند.

امید است که با همکاری بیشتر مردم عزیز و مؤمنین خیر، باقی مشکلات راه آغاز زندگی این جوانان نیز، برطرف شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha