سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کتاب می خواهم مادر شوم

حوزه/ کتاب «می خواهم مادر شوم» به قلم حجت الاسلام سید احمد احمدزاده از سوی انتشارات نورالزهرا (س) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب «می خواهم مادر شوم» با موضوع توصیه های تغذیه ای برای همسران پیش از بارداری به قلم حجت الاسلام سید احمد احمدزاده منتشر شد.

بر اساس این گزارش: این کتاب با چهار سرفصل «کلیات و مفاهیم»، «توصیه های عمومی پیش از بارداری»، «تأمین نیازهای ویژه بدن پیش از بارداری» و «نقش تغذیه در ویژگی های فرزند آینده» به چاپ رسیده است.

همچنین «چه مدت پیش از بارداری باید به فکر بود؟»، «آمادگی پدر»، «پیش از بارداری چه کنیم؟»، «پاکسازی بدن»، «اصلاح مزاج»، «چه روغنی بخوریم؟»، «اصلاح سبد گوشت»، «انواع کم خونی و علائم آن»، «تنظیم وزن»، «آمادگی نطفه و رحم»، «درمان عفونت رحم»، «تقویت نطفه»، «زمان آمیزش»، «پسر یا دختر بودن نوزاد»، «علت پسر یا دختر شدن نوزاد»، «عفونت رحمی»، «طبع اسپرم»، «برای زیباشدن نوزاد»، «دستورهای طبی برای دختر شدن جنین»، «عوامل معنوی» و ... از جمله مطالبی است که در این کتاب آمده است.

گفتنی است، تعذیه همسران در دوره پیش از بارداری در سلامتی، هوش، زیبایی، جنسیت و سایر ویژگی های نوزاد آینده آنها مؤثر است؛ اما با عنایت به نوپا بودن این دانش و ضرورت دقت به تغذیه دوران پیش از بارداری، پرسش های فراوانی در ذهن زوج های جوان در این زمینه وجود دارد که با وجود تمایل و اشتیاق برای داشتن فرزندی سالم و رعایت دستورات بهداشتی و تغذیه ای، به دنبال یافتن منبعی قابل اعتماد برای یافتن پرسش های خویش هستند.

کتاب حاضر تلاش می کند علاوه بر ارائه دستوارت تغذیه ای و بهداشتی آسان و کاربردی در زمینه آمادگی برای بچه دار شدن و پرهیز از ارائه نسخه های پیچیده و دور از دسترس، سبد تغذیه خانواده به ویژه مادران آینده را اصلاح نموده و آگاهی های لازم در مورد نیازهای اصلی بدن برای مادرشدن را به آنها ارائه کند و در لابلای سطور خود به پرسش های احتمالی نیز پاسخ دهد.

این کتاب در دو هزار شماره از سوی انتشارات نورالزهرا (س) به نشانی قم، بلوار بهار، روبروی پل حجتیه منتشر شده است.

علاقه مندان جهت تهیه این کتاب می توانند به انتشارات نورالزهرا (س) مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 02537834910 یا 02537739106 تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha