شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 21, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار رئیس اداره امور شعب و روسای دوایر و شعب بانک مهر اقتصاد استان قم

حوزه/ با حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند:گرانی شدید اجناس و وقوع سیل اخیر مصیبت بزرگی است که به مردم وارد شد، لذا مسئولین باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند و کارگشای مسائل و مشکلات مردم باشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار رئیس اداره امور شعب و روسای دوایر و شعب بانک مهر اقتصاد استان قم گفتند: بانک ها در زمینه کمک رسانی به اقشارآسیب پذیر جامعه و توسعه و آبادانی کشور اهتمام لازم را داشته باشند.

ایشان با اشاره به اینکه رسیدگی به مردم باید همواره مورد تاکید قرارگیرد، اظهارداشتند: باید همیشه کارها و فعالیت هایی انجام دهیم که در پیشگاه مقدس خداوند شرمنده نشویم و درحد توان خدماتی را انجام دهیم که برای کمک به مردم و جلب رضایت الهی باشد.

استاد حوزه علمیه  قم افزودند: امروز روز عمل است و باید فردا را در نظر گرفت که روز حساب و کتاب در پیشگاه خداوند متعال است، لذا انسان باید دستورات خداوند را در دنیا اجرا کند.

معظم له با بیان اینکه امروز جامعه با مشکلات زیادی روبرو است، بیان کردند: گرانی شدید اجناس و وقوع سیل اخیر مصیبت بزرگی است که به مردم وارد شد، لذا مسئولین باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند و کارگشای مسائل و مشکلات مردم باشند.

شایان ذکر است: در ابتدای این دیدار بهروز درخشان رئیس اداره امور شعب استان به ارائه گزارشی از عملکرد بانک در راستای بانکداری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد تسهیلات خود را در قالب فروش اقساطی، خرید دین، مشارکت، مرابحه و... پرداخت می‌نماید که بحمدالله با رضایتمندی افراد روبرو شده است و این بانک علاوه بر فعالیت های اقتصادی در عرصه مسئولیت های اجتماعی و آموزش بانکداری اسلامی به کارکنان و محاسبه پرداخت سود قطعی به مشتریان و ... اقدام نموده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha