پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضرت آیت الله وحید خراسانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه

حوزه/ این امر، امر مهمی است. ایران مملکت شیعه است. ایتام آل محمد علیهم‌السلام به دست شما سپرده شده است. افراد لایق، علماً، عملاً، اخلاقاً و اعمالاً را برای این امانت کبری انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حضرت آیت الله وحید خراسانی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، پس از استماع گزارشات، با اشاره به حدیث «مَنْ حَكَمَ فِي دِرْهَمَيْنِ بِغَيْرِ مَا أَنْزَلَ اَللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ فهو کافر بالله علی العظیم»‌ گفتند: همان طوری که اشاره فرمودید، این مسئولیت، مسئولیت خطیری است.

ایشان ادامه دادند: حکم در دو درهم، به غیر ما انزل الله، حدّش این است؛ لذا سپردن جان و ناموس و مال مردم به افراد باید روی دقت کامل انجام بشود.

ایشان افزودند: اولا علم، ثانیا ایمان، ثالثا اخلاق، رابعا عقائد؛ افراد این‌گونه واجد شرائط می‌شوند.

ايشان در ادامه بیان داشتند: این امر، امر مهمی است. ایران مملکت  شیعه است. ایتام آل محمد علیهم‌السلام به دست شما سپرده شده است. افراد لایق، علماً، عملاً، اخلاقاً و اعمالاً را برای این امانت کبری انتخاب کنید.

معظم له در پایان با توصیه به قرائت هر روزه قرآن و هدیه آن به حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه و تلاوت سوره یاسین و هدیه به حضرت زهرا علیهاالسلام فرمودند: اگر کارتان این باشد آنها شما را کمک خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha