شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی قم

حوزه/ فرمانده انتظامی استان قم از آغاز طرح ملی مقابله با کشف حجاب در خودروها درآینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، سردار عبدالرضا آقاخانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش جرایم در تعطیلات نوروزی اظهار داشت: امسال در تمامی شاخص های جرم و جنایت در استان شاهد کاهش بودیم و تنها در زمینه ای سایبری افزایش چشمگیر جرایم را شاهد بودیم.

وی بر ضرورت آموزش و افزایش آگاهی مردم اشاره کرد و بیان داشت: کاهش جرایم سایبری قطعا با افزایش آگاهی مردم کاهش خواهد داشت که در این زمینه همه دستگاه ها باید به وظیفه ی خود به خوبی عمل کنند.

سردار آقاخانی حوادث جاده ای را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در حوادث جاده‌ای در سال گذشته کاهش 30 درصدی را شاهد بودیم که باعث امیدواری است.

وی در ادامه از آغاز اجرایی شدن طرح "ناظر یک" از آینده ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: طرح ناظر یک  برای مقابله با کشف حجاب در خودروها عملیاتی می‌شود به طوری که افرادی که اقدام به این کار می کنند در نوبت های اول و دوم با اخطار کتبی پلیس روبرو می شوند و اگر دست از این اقدام خود برندارند در مرحله سوم خودرو آن ها توقیف و پرونده ی آن ها به دادسرا ارجاع داده می شود.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: این طرح به صورت ملی انجام می شود و قطعا با عملیاتی شدن آن شاهد کاهش این گونه اقدامات هنجارشکن از سوی برخی افراد که در جامعه بسیار اندک هستند، خواهیم بود.

وی برخورد با هرگونه ناهنجاری را وظیفهی پلیس برشمرد و افزود: برنامه ویژه‌ای برای مقابله با ناهنجاری و بدحجابی در بوستان ها به خصوص در بوستان غدیر داریم که از این هفته عملیاتی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم در خصوص برنامه های مهم نیروی انتظامی استان در سال جدید نیز اظهار داشت: قرارگاه قائم در مسجد مقدس جمکران و همچنین کلانتری های13، 14،16 و معصومیه کلنگ زنی خواهند شد.

وی بیان داشت: علاوه بر این مقابله با جرائم سایبری از برنامه‌های اصلی پلیس در سال 98 است که با جدیت دنبال خواهد شد.

سردار آقاخانی به استخدام نیروی انسانی نیز اشاره کرد و گفت: امسال برای افزایش پرسنل نیروی انتظامی مجوز جذب 400 نفر اخذشده است که این جذب صورت خواهد گرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha