پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله غروی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: وقت آیت الله اعرافی متمرکز در اداره حوزه است؛ وی روزانه ۱۰ ساعت برای مدیریت حوزه وقت می گذارند؛ مدیریت هم زمان او در جامعه المصطفی نیز در یک مدت زمانی خاص از روی شرایط بود؛ ایشان در همان زمان نیز بیش از ساعات مورد انتظار برای حوزه وقت می گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله غروی شب گذشته در نشست شورای عالی حوزه های علمیه با اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه  که در جامعه مدرسین برگزار شد، بیان کرد: در برخی از مدارس دروسی  نیز ارایه می شود که اصل انتخاب آزاد درس و استاد را رعایت می کنند.

وی افزود: مصوبه ای از سوی شورای عالی مطرح شد که اساتیدی که در مدارس علمیه دعوت می شوند، بیش از دو تدریس نداشته باشند و همچنین فاصله بین دو درس بیشتر شود تا فضای زمانی بهتری را برای حضور اساتید در مدرسه و در میان طلاب فراهم کند.

آیت الله غروی یادآورشد: این سوال همیشه مطرح بود که طلبه ای که در مدارس خود دروسی را می گذارند و پای به دروس آزاد می نهد مشکلاتی برای تدریس خواهند داشت؛ در این زمینه تصمیم گیری شد که 20 درصد از طلاب موفق مدرسه با یک فاصله زمانی مشخصی دروس پایین تر را ارایه دهند؛ این مساله نیز مصوب بوده است و فی الجمله نیز اجرا می شده است که امیدواریم  به بالجمله مبدل شود.

وی گفت: وقت آیت الله اعرافی متمرکز در اداره حوزه است؛ ایشان روزانه 10 ساعت برای مدیریت حوزه وقت می گذارند؛ مدیریت هم زمان ایشان در جامعه المصطفی نیز در یک مدت زمانی خاص از روی شرایط بود؛ ایشان در همان زمان نیز بیش از ساعات مورد انتظار برای حوزه وقت می گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha