پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
حجت الاسلام بی آزار تهرانی در مناطق سیل زده

حوزه/ رهبر معظم انقلاب بر جریان سازی خدمات اجتماعی تأکید زیادی دارند. این مسئله زمانی محقق می شود که همه نهادهای حوزوی باهم فکری همه کار را پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی پیش از ظهر امروز در همایش «الگوی خدمت رسانی حوزویان در حوادث عیر مترقبه و بلایای طبیعی» که در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: رهبر انقلاب بر جریان سازی خدمات اجتماعی تأکید زیادی دارند. این مسئله زمانی محقق می شود که همه نهادهای حوزوی با همفکری همه کار را پیش ببرند.

این خطیب جهادی افزود:در برهه ای حضور روحانیون در مسائلی مانند سیل و خدمت رسانی به مردم خلاف مروت تلقی می شد، اما امروز روحانی برای خدمت رسانی دست به بیل می شود، ائمه جمعه به میدان می آیند و به مردم خدمت رسانی اجتماعی می کنند.

وی بیان داشت: بزرگان و مرجعیت از گذشته بر حضور در بین مردم و خدمت رسانی به مردم هم تأکید داشتند. باید روحانیون به اندیشه گذشته برگردند و به مردم خدمت رسانی کنند.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی گفت: 4هزار 800 نفر روحانی به مردم در مسئله سیل خدمت رسانی کردند و این مسئله بسیار قابل توجه است.

این خطیب جهادی افزود: لازم است از چهره های حوزوی برای حضور در مناطق سیل زده هم دعوت شود. اگر این کار انجام شود، اثرات آن دو چندان خواهد بود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha