جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله طبرسی

حوزه/ امام جمعه ساری بر ضرورت موضع گیری شفاف و صریح کشورهای اسلامی در برابر این جنایت آشکار رژیم آل سعود تأکید کرد و گفت: سران کشور های اسلامی باید به سکوت خود در برابر این جنایت ها پایان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با محکوم کردن اعدام 37 نفر در عربستان توسط این رژیم جنایت کار، این اقدام سعودی را نقش آشکار حقوق بشر دانست.

وی بر ضرورت موضع گیری شفاف و صریح کشورهای اسلامی در برابر این جنایت آشکار رژیم آل سعود تأکید کرد و افزود: سران کشور های اسلامی باید به سکوت خود در برابر این جنایت ها پایان دهند.

آیت الله طبرسی با بیان این که سیاست های آل سعود جنایت کار در طول دهه های اخیر همواره در مسیر کشتار و جنایت بوده است، خاطرنشان کرد: جنایت اخیر این رژیم فاسد در اعدام انسان های بیگناه نشان دهنده به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که متأسفانه این جنایت ها با سکوت مرگبار سازمان حقوق بشری و همچنین کشورهای مدعی حقوق بشر بوده است، افزود: کشورهای اروپایی و همچنین آمریکای جنایت کار که ادعای دفاع از حقوق انسان ها دارند در برابر این جنایت آشکار سکوت کرده اند.

امام جمعه ساری، حقوق بشر را ابزاری برای فشار به کشورها دانست و خاطرنشان کرد: آمریکایی ها و اروپایی ها از این ابزار تنها برای منافع نامشروع خود در برابر سایر کشورها استفاده می کنند.

وی با بیان این که آل سعود نقشی مستقیم در به وجود آوردن گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه داشته است، گفت: این گروه های جنایت کار با حمایت مستقیم سعودی ها در منطقه و سایر نقاط جهان فعالیت می کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آل سعود جنایت کار با حمایت مستقیم آمریکایی ها به جنایت علیه بشریت مشغول هستند، افزود: این رژیم سفاک سال ها است که مردم بی گناه یمن را بدون هیچ دلیلی به خاک و خون می کشد.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست های آمریکایی ها در برابر ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که آمریکایی همه توان خود را برای فشار به مردم کشورمان به کار گرفته اند، گفت: به طور حتم تلاش آنها علیه ملت بزرگ ایران نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

امام جمعه ساری با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند جمهوری اسلامی هر مقدار که اراده کند نفت خود را می فروشد، تصریح کرد: فشارها و تحریم های نفتی آمریکا نمی تواند مانعی برای تحقق اراده ملت ایران ایجاد کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مسئولان باید همه توان خود را برای رفع مشکلات کشور به کار گیرند، بیان داشت: کاهش وابستگی کشور به درآمد های نفتی می تواند یکی از بهترین راه های خنثی کردن توطئه اخیر آمریکایی ها علیه کشورمان باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha