جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماز جمعه رشت

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی به سکوت سران کشورهای اسلامی در مقابل جنایت های آل سعود اشاره کرد و گفت: آل سعود داعش را در عراق و طالبان را در افغانستان به وجود آورد ضمن اینکه در یمن مسلمان کشی راه انداخته و هزاران نفر را بی خانمان کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: سال ۱۳۶۶ زائران ایرانی توسط آل جهود به شهادت رسیدند.

وی به وجود لکه های سیاه در پرونده آل سعود اشاره کرد و افزود: آل سعود جنایت هایی مرتکب شدند که حتی بنی عباس و بنی امیه در طول تاریخ مرتکب نشدند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حمله به کربلا و کشتار ۱۰ هزار نفر از مسلمانان عراقی از جمله جنایت های آل سعود در سال ۱۲۱۶ هجری قمری است، تصریح کرد: ملت ایران باید به ملت های دنیا تعلیم کند تا مرگ بر آل سعود را سر دهند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی به سکوت سران کشورهای اسلامی در مقابل جنایت های آل سعود اشاره کرد و گفت: آل سعود داعش را در عراق و طالبان را در افغانستان به وجود آورد ضمن اینکه در یمن مسلمان کشی راه انداخته و هزاران نفر را بی خانمان کرده است.

وی با اشاره به اینکه دولت یاغی و سرکش آل سعود حتی به ملت خود نیز رحم نمی کند، بیان کرد: تعداد ۳۷ نفر از شیعیان آزاده عربستان را گردن بریدند و حتی سر و بدن آنها را به خانواده های شان ندادند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به مصادره قیام های بهار عربی توسط قدرت های سلطه گر جهانی اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا، عربستان و مصر مثلث شوم ناآرام کردن لیبی را تشکیل دادند تا دوباره این کشور به سرنوشت حکومت قذافی دچار شود.

رئیس شورای حوزه علمیه گیلان با بیان اینکه دهم اردیبهشت ماه مصادف با ۳۰ آوریل سال ۱۹۷۵ میلادی یادآور فرار نیروهای آمریکایی از ویتنام است، خاطرنشان کرد: از ۲۴۳ سال تشکیل کشور آمریکا تنها این کشور ۱۵ سال جنگ خانمان سوز علیه ملت های دنیا نداشته است.

وی به جنایت های متعدد آمریکا در ۵۰ سال گذشته اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها در جنگ عراق، افغانستان  و سوریه انسان های بسیاری را کشتند.

امام جمعه رشت با اشاره به ۱۲ اردیبهشت روز کارگر، اظهار کرد: چهارشنبه گذشته جمعی از کارگران به دیدار مقام معظم رهبری رفتند و ایشان رهنمودهایی را بیان فرمودند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب مساله رونق تولید را مطرح کردند البته امیدواریم حوادث سیل اخیر موجب نشود در این مناطق رونق تولید صورت نگیرد

استاد حوزه با توصیه به مدیران شرکت ها و کارفرمایان، بیان کرد: هر جا هستید کارگران را حمایت کنید زیرا رونق تولید جامعه در گرو تلاش کارگران است.

وی با بیان اینکه مدافع تمام کارگران زحمتکش در انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: امیدوارم متولیان امر کارگران را آزار ندهند زیرا حق کارگر این نیست که تهدید به برکناری شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه خواستار پر کردن مساجد به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان شد و تصریح کرد: مساجد را پر کرده و دعا کنید تا رحمت خدا شامل حال ما شود.

امام جمعه رشت به تولید و پخش برنامه هایی برای تفریح و سرگرمی در سیمای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: بعضی از برنامه ها شبه قمار است و امیدواریم صدا و سیما مسیر خود را در راستای اهداف انقلاب و مقام معظم رهبری قرار دهد..

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha