جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس شورای علمای هندوستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید کلپ جواد نقوی ضمن محکومیت کشتار وحشیانه بیش از ۳۰ انسان بی گناه از سوی رژیم آل سعود گفت: این جنایت اولین جنایت عربستان نیست و سکوت سازمان های حقوق بشر به این اقدامات غیرانسانی عربستان بسیار نگران کننده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی رئیس شورای علمای هندوستان ضمن محکومیت کشتار وحشیانه بیش از 30 انسان بی گناه از سوی رژیم آل سعود گفت:  این جنایت اولین جنایت عربستان نیست و در سالهای گذشته آل سعود بسیاری از شیعیان را شهید کردند و سکوت سازمان های حقوق بشر به این اقدامات غیر قانونی و غیر انسانی عربستان بسیار نگران کننده است.

وی افزود: عربستان در برابر نگاه جهانیان به دنبال ترویج تروریسم است و دنیا با سکوت کامل به این جنایت ها می نگرد. آنها شهید آیت الله شیخ نمر را هم وحشیانه شهید کردند اما متاسفانه تا اکنون هیچ پیگیری قانونی علیه عاملان این جنایت انجام نشده است.

رئیس شورای علمای هندوستان اظهار داشت: منطقه قطیف مرکز شیعیان بود، اما با کشتار وحشیانه مردم این منطقه توسط رژیم آل سعود این منطقفه رو به نابودی است و سکوت معنادار سازمان های حقوق بشر به کشتار غیر قانون شیعیان توسط عربستان بسیار تآسف آور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha