شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مصاحبه حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: می‌شود گفت که همه روستاهای واقع در حاشیه دز و کرخه، یا زیر آب رفته و یا در محاصره آب هستند و همه مزارع آن‌ها از بین رفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به وسعت تخریب سیلاب خوزستان، اظهارداشت: زیرساخت‌های مناطق سیل زده همچون شبکه‌ برق، شبکه‌ آب و فاضلاب و جاده‌ها و امکانات عمومی مانند مدارس و مراکز بهداشتی تخریب شده است.

وی گفت: خانواده‌هایی که در میان آب محاصره شده‌اند و در حال حاضر هلال‌احمر با هلی‌کوپتر کمک‌های مردمی و نیازهای اولیه آن‌ها را تأمین می‌کند و آب و غذا را به دست آن‌ها می‌رساند و بنده خود شاهد بعضی از صحنه‌هایی شدم که وضعیت مردم بسیار سخت و رقت‌انگیز بود و با تمام وجود برای مظلومیت آن مردم روستایی گریستم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، با اشاره به عدم پوشش مناسب رسانه‌ای سیل خوزستان تصریح کرد: ای‌کاش صداوسیمای ما این صحنه‌ها را به نمایش بگذارد تا مردم کشور در جریان بحران خوزستان قرار بگیرند.

 وی در پایان گفت: نیروهای پرتلاش هلال‌احمر، برادران بسیجی، پاسدارهای عزیز، خالصانه به مردم خدمت می‌کنند و باید از همه آن‌ها تشکر کرد؛ لکن ابعاد حادثه وسیع بوده و هرچقدر نیروهای مختلف تلاش کنند، همچنان خلأهای فراوانی وجود دارد که نیازمند عزم ملی است.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha