پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رمضان

سرپرست اداره کل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه، گردهمایی علمی فرهنگی مبلغان ماه مبارک رمضان با موضوع «نقش روحانیت در صیانت از حقوق عامه» برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مبلّغان عمومی خود را در طول سال در ۱۶ مناسبت مذهبی و برحسب تقاضاهای واصل از سازمان تبلیغات اسلامی و دفاتر امامان جمعه در قالب اعزام فردی و گروهی به بیش از ۲۰ استان کشور اعزام می‌کند که از مهمترین این مناسبت‌ها ماه مبارک رمضان و دهه اول ماه محرم  است.

وی بیان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پرتو جذب، آموزش و سامان‌دهی مبلّغان حوزوی در سه رتبه، عمومی، تخصصی و نخبگانی اصلی‌ترین تربیت‌کننده منابع انسانی فاخر و ارزشمند در حوزه تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام و تشیع در استان اصفهان است.

سرپرست اداره کل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که حضور در گردهمایی علمی فرهنگی مبلغان ماه مبارک رمضان برای کلیه طلاب آزاد می باشد، گفت: گردهمایی روز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه 1398 از ساعت 17 تا 19 در  سالن حکت مجموعه فرهنگی باغ غدیر واقع در خیابان علامه امینی اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha