شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قاضی عسکر

حوزه/ خبری مبنی بر استعفای حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در فضای مجازی دست به دست می شود و در بین اهالی رسانه واکنش های متفاوتی نیز به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، خبری مبنی بر استعفای حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در فضای مجازی دست به دست می شود و در بین اهالی رسانه واکنش های متفاوتی به همراه داشته و دارد.

سرپرست حجاج ایرانی روز گذشته در حاشیه همایش متمرکز آموزشی - توجیهی زائران حج استان تهران، در پاسخ به این سؤال که آیا مطالب مطرح شده در باره استعفای شما صحت دارد؟ گفت: من حدود 38 سال است که در حوزه حج و زیارت فعالیت می کنم و حدود 10 سال است که نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی هستم.

وی با بیان اینکه یک نفر نباید به مدت طولانی در یک سمت باقی بماند، ادامه داد: موضوع رفتن من تازگی ندارد و مدت سه سال است که از مقام معظم رهبری خواهش کرده ام تا فرد دیگری را برای این سمت در نظر بگیرند اما معظم له، نظرشان بوده که بمانم.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر خاطرنشان کرد: تا امروز انجام وظیفه کرده ام و تا زمانی که نظر مقام معظم رهبری باشد دراین سمت باقی خواهم ماند و اگر همین فردا هم اطلاع بدهند، خوشحال می‌شوم.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha