جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مقیمی

مقیمی گفت: امسال با توجه به حجم عظیم خدمت طلاب به مردم مناطق سیل زده و اعتماد شگرف مردم به روحانیت، بهترین روزگار تبلیغی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، احمد مقیمی، پیش از ظهر امروز در اجتماع طلاب جهادی اصفهانی اعزام شده به مناطق سیل زده، اظهار کرد: به تعبیر رهبری بارندگی رحمت از جانب الهی و خسارات آن ناشی از غفلت مسئولین است.

 وی با بیان اینکه یکی از رحمت های الهی در سیل اخیر بحث پای کار آمدن همه نیروهای انقلابی و جهادی و شکل گیری وحدت ملت ایران است، گفت: وحدت همه تشکل ها و نهادهای حوزوی و طلبگی اعم از سازمان بسیج طلاب، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، نهاد رهبری دانشگاه ها، دفتر تبلیغات اسلامی و موسسه امیر بیان و جبهه انقلاب فرهنگی استان  در این زمینه تحقق یافت.

مسئول گروه های طلاب جهادی اعزامی تصریح کرد: یکی از جلوه های رحمت این سیل، همدلی بود؛ در این سیل اخیر خداوند به ما ثابت کرد اگر پای کار باشید خداوند یاری رسان است و دوم اینکه کار و کمک به دیگران فقط نیاز به پشتوانه مالی ندارد بلکه همت نیاز دارد.  

وی افزود: دومین جلوه رحمت سیل اخیر، خوش درخشیدن طلاب و روحانیت در این عرصه کمک رسانی است، حضور چشمگیر وباهمت روحانیت در لرستان  و گلستان وخوزستان نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

مقیمی متذکر شد: امسال با توجهبه حجم عظیم خدمت طلاب به مردم مناطق و اعتماد شگرفت مردم به روحانیت، بهترین روزگار تبلیغی روحانیت خواهد بود، سیل خدمت طلاب و روحانیت غبار تفرقه واختلاف و کینه علیه روحانیت را از بین برد .

وی، تداوم خوش درخشیدن حضور طلاب و روحانیت در ادامه کار را نیازمند ذره ای اخلاص دانست و گفت: جذب و ساماندهی کمک های مردمی رسالت دوم روحانیت در ادامه کار برای کمک رسانی است

وی بیان کرد: فراتر از حضور فیزیک، طلاب و روحانیون در عرصه کمک مالی هم کم نگذاشتند و از کمک نقدی چند ده هزار تومانی تا بخشیدن انگشتری ارزشمندی توسط طلبه ای که آن را از آیت الله مهدوی هدیه گرفته بود برای کمک به مردم سیل زده اقدام کردند.

مقیمی به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: البته موج دوم کمک رسانی طلاب به دلیل همزمانی با ایام ماه مبارک رمضان اعزام مبلغین برای ماه رمضان اقدام بشود از بحث اعزام مبلغین در این ماه غفلت نورزیم.

 در پایان مراسم درخواست دیدار  طلاب جهادی با رهبر معظم انقلاب مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha