پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 19, 2024
حجت الاسلام مطهری

حوزه/ فرزند شهید مطهری گفت: یکی از خصوصیات شهیدمطهری این بود که عوام زده نبودند و در این جهت تلاش های زیادی کرد. ایشان یک بحث جدید راهبردی در مسائل دینی ایجاد کرد که مورد استقبال مخاطبین خود قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد مطهری در مراسم گرامی داشت شهید مطهری که ظهر امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، با تبیین ویژگی های اخلاقی شهید مطهری، گفت: بعد از چهل سال از شهادت ایشان همچنان علاقه مردم به ایشان وجود دارد و یاد او از ذهن ها بیرون نمی رود. در روایت داریم وقتی عالمی از دنیا می رود یک رخنه ای ایجاد می شود که قابل جبران نیست. چرا که جای عالم عامل را هیچ چیزی نمی تواند پر کند.

فرزند شهید مطهری ادامه داد: دو نعمت است که وقتی نباشند انسان نبودش را احساس می کند اول سلامت و بعد امنیت است و در مورد عالم هم همین طور است که تا وقتی می رود متوجه می شویم که چه خسارتی دیده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری با اشاره به نقش شهید مطهری در تربیت دینی افراد جامعه، گفت: شهید مطهری در ذهن مخاطب دقت می کرد که مشکل مخاطب چیست و سپس جواب مناسب در خور آن را آماده می کرد. تحقیق مناسبی در جهت مشکلات فکری دانشجو، دکتر و مهندس داشت. ایشان یک بحث جدید راهبردی در مسائل دینی ایجاد کرد که مورد استقبال مخاطبین خود قرار گرفت.

وی تصریح کرد: یکی از خصوصیات شهیدمطهری این بود که عوام زده نبودند و در این جهت تلاش های زیادی کرد. طبیعی است کسی که در مقابل عوام زدگی ایستادگی می کند خیلی باید هزینه بدهد و شهید مطهری این هزینه را هم در زمان حیات خود و هم در بعد از حیات خودش پرداخته است.

 

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha