شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اهتمام

حوزه/ حجت الاسلام اهتمام گفت: در ماه رمضان امسال طرح «تکریم مبلغ در محیط تبلیغ» با هدف شناسایی توانمندی های مبلغان به عنوان الگوهای تبلیغی اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام، شامگاه سه شنبه در گردهمایی علمی و فرهنگی مبلغان رمضان  دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: طرح تکریم مبلغ در محیط تبلیغ اجرا می شود.

وی بیان کرد: این طرح بدین معناست که در طول ماه مبارک رمضان امسال مبلغینی که توانمندی هایی دارند، به اطلاع ما می رسانند و در ادامه ما با ارزیابی ها، از آن افرادی که خلاقیت ونوآوری در امر تبلیغ داشته باشند، تجلیل می کنیم.

سرپرست اداره کل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: همان طوری که طلاب و روحانیون  در سیل اخیر با پیوست رسانه ای، خدمات خود را به خوبی به اطلاع کشور و جهانیان رساندند و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کردند، در دوران  تبلیغ ماه رمضان هم این چنین عمل کنند.

وی عنوان کرد: بایدهر مبلغ خود یک رسانه باشد؛ هدف ما شناسایی توانمندی هایی است می توان تحت عنوان الگوهای تبلیغی که مبلغین در ماه رمضان اجرا می کنند تعریف کرد.

حجت الاسلام اهتمام اذعان کرد: شعارامسال ما در ماه مبارک رمضان با توجه به اتفاقات اخیر و مشکلات اقتصادی مردم و اتفاقات ناگوار اخیر،  شعار امید آفرینی است . قطعا با شعار امید آفرینی تاثیر کلام ما بیشتر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha