جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی، با بیان اینکه همت و تلاش آیت الله موسوی جزایری بر کسی پوشیده نیست، گفت: إن شاءالله نماینده جدید رهبر معظم انقلاب در خوزستان بتوانند بیش از پیش به اعتلای فرهنگ ناب اسلامی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، ضمن خیر مقدم به رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، با بیان اینکه نقش آیت‌الله موسوی جزایری در این ۴۰ سال بر کسی پوشیده نیست، اظهارداشت: آیت الله موسوی جزایری شناسنامه انقلاب در استان خوزستان بوده و نقش پدری در استان داشته و دارند.

وی با بیان اینکه استان خوزستان مهد علمای مجاهد است، ادامه داد و گفت: همت، تلاش و اعتدال ایشان در برابر همه قومیت ها و گروه های سیاسی، گسترش حوزه های علمیه، بسط فرهنگ علوی، همدلی و وحدت، بخشی از خدمات چندین ساله آیت الله موسوی جزایری به خوزستان بوده است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: با حکم و تأکید رهبر معظم انقلاب، حضور آیت‌الله جزایری موجب دلگرمی همه مردم در استان خوزستان است.

شریعتی، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان، گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، انسانی زاهد، پارسا و خدمتگزار محرومین بوده و همواره تلاشی بی ریا در مسیر خدمت مردم داشته است.

وی در پایان تصریح کرد: إن‌شاءالله بتوانیم در کنار سایر ارکان حاکمیتی و اداری، در راستای اهداف مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام موسوی فرد را یاری کرده و در راستای تعالی استان قدم برداریم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha