شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی پور ، امام جمعه آبادان

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی پور، با بیان اینکه قدردان زحمات و تلاش های آیت الله جزایری هستیم، گفت: روحیه خدمت در شخصیت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، امام جمعه جدید اهواز موج می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، دقایقی قبل، در آیین تکریم معارفه نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، اظهارداشت: این جلسه برای تجلیل از زحمات ۴۰ ساله آیت الله موسوی جزایری، برگزار شده است. آیت الله موسوی جزایری در جنگ سخت و نرم، همواره پیشتاز بوده و انقلابی عمل کرده و نیروهای انقلابی زیادی را تربیت کردند.

وی تصریح کرد: تربیت طلاب، اساتید حوزه و نخبگان اثر گذار خوزستانی در استان و خارج از استان، حاصل آینده نگری و تلاش آیت الله جزایری است که باید قدردان زحمات و تلاش های این عالم مجاهد و بزرگوار باشیم! مجتهد و فقیه بزرگواری که در اوج تواضع و ساده زیستی از سابقین انقلاب بوده و پس از انقلاب در تمام عرصه ها فعال بوده است.

امام جمعه آبادان، گفت: آیت الله موسوی جزایری، قریب به نیم قرن حضور با ارزش و خدمت گزارانه و هدایت و درایت در زمینه های سیاسی و اجتماعی و علمی بودند که با ارشاد مقام معظم رهبری، از این پس هم از تمامی جنبه های علمی و عملی ایشان بهره مند خواهیم شد.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام موسوی فرد، مجاهد انقلابی قبل و بعد از انقلاب در جنگ سخت و نرم بوده، که رژیم ستم شاهی حکم اعدام ایشان را صادر کرده بوده و در جنگ خرمشهر نیز از مجاهدان پایدار بودند.

امام جمعه آبادان، اظهارداشت: حجت الاسلام موسوی فرد، از لحاظ علمی سابقه ای درخشان در کارنامه علمی خود دارد؛ به طوری که وی در فقه از مرحوم میرزا جواد تبریزی، در تفسیر از محضر آیت الله جوادی، در معرفت از فیض عرفانی علامه حسن زاده آملی و همچنین از درس آیت الله وحید خراسانی و در اخلاق از درس مرحوم آیت‌الله مشکینی بهره برده اند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور، در پایان گفت: ائمه جمعه استان خوزستان تا کنون حول ولایت فقیه حرکت کرده و با درایت مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، منسجم و انقلابی و در خدمت نماینده ولی فقیه فعالیت کرده اند و پس از این نیز، بر محور نماینده جدید مقام معظم رهبری در خوزستان، در خدمت انقلاب خواهند بود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha