پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ساعدی، رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی از حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی، درخواست کرد تا عشایر خوزستانی، دیداری با رهبر معظم انقلاب داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، قاسم ساعدی، رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، اظهارداشت: امروز در این نشست مبارک، برای تکریم و معارفه دو سید بزرگوار از سلاله نبی اکرم(ص) که از قلب مردم ولایت مدار خوزستان، رشد کرده و در محرومیت و سختی همین استان پرورش یافته اند، گرد هم جمع شده ایم.

 نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: خوزستان یعنی ایران و ایران یعنی خوزستان! آیت الله جزایری پیش از انقلاب، در جنگ تحمیلی و پس از آن، فرماندهی قدرتمندی برای استان بودند و در خط مقدم، همه مردم را برای مبارزه با طاغوت و صدام سازماندهی می کرد.

وی افزود: خوزستان رنگین کمانی از قومیت ها بوده و آیت الله موسوی جزایری، محور وحدت و همبستگی این اقوام بودند و ما به ایشان برای هدایت خوزستان در این ۴۰ سال تبریک می گوییم که این استان امروز سهم بزرگی در موفقیت و پیروزی کشور دارد.

 نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معارفه نماینده جدید ولی فقیه در خوزستان، گفت: حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، سال هاست لباس خدمت را به تن کرده و با روحیه ولایت مداری و فروتنی، در خدمت مردم بوده است؛ که امید است  پس از این مسئولیت نیز با همین روحیه عالی، پنج میلیون مردم ولایت مدار خوزستان را هدایت کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان همچنین از حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی، درخواست کرد تا عشایر خوزستان، دیداری با رهبر معظم انقلاب داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha