پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حاج علی اکبری

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، گفت: خوزستان نماد هویت ملی ایرانی بوده و امروه حماسه و ُانقلاب مردم ایران و دروازه ورود تشیع به ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: جایگاه رفیع خوزستان در کشور عزیز ایران اسلامی، شناخته شده و خوزستان نماد هویت انقلابی کشور و حماسه و ُانقلاب مردم ایران و دروازه ورود تشیع به ایران است.

وی در توصیف ابعاد شخصیتی آیت الله موسوی جزایری، تصریح کرد: سرمایه گذاری ویژه آیت لله موسوی جزایری، در حوزه و پرورش شاگردان موثر در خوزستان و کشور، توجه و احیای مساجد و ابتکار ایشان در ارتباط با مساجد استان در کشور مثال زدنی است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، توجه به جوانان و جوان گرایی را یکی از ملاک های اصلی آیت الله موسوی جزایری اعلام کرد و اظهارداشت: نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه در اهواز محوری بوده و در اصل آیت جزایری با این سه محور یعنی حوزه، مساجد و جوانان، به هدایت و درایت اداره کردند و ایشان را می توان به عنوان یک نماینده ولی فقیه نمونه مثال زد.

حاج ‌علی اکبری، با اشاره به جایگاه خطیر نماینده ولی فقیه گفت: کار آیت الله جزایری در هدایت و نظارت شایسته و برجسته بود و شاکریم که حضور ایشان در سنگر حوزه علمیه و به عنوان پشتیبان معنوی در استان استمرار خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، تصریح کرد: شخصیت ویژه ای از متن استان، از نظر فضل و دانش، حضور در میدان، خطبه های غرا، برای اقامه این منصب در استان انتخاب شده اند و مورد پسند و انتخاب مقام معظم رهبری قرار گرفته اند امیدوارم که مسئولین محترم استان، در انجام این مسئولیت بسیار سنگین، با همدلی و اتحاد یاری گر ایشان باشد.

حاج علی اکبری، در پایان گفت: مردم خوزستان، جنگ و دفاع دیگری را در سیل پشت سر گذاشته و همه ما به خوزستان و مجاهدان و روحانیانش افتخار کردیم و نمونه عالی دیگری را پیش روی مردم خوزستان خلق کردید.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha