جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس بر لزوم تشکیل جامعه اساتید خواهران در شیراز تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت حوزه علمیه خواهران تقاضا داریم بتوانیم جامعه اساتید حوزه خواهران را تشکیل دهیم که خروجی آن بسیاری اهمیت دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمودی، شامگاه پنج شنبه در نشست صمیمانه اعضای جامعه اساتید استان فارس با خحت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور که در مصلای نماز جمعه برگزار شد، اظهار داشت: باید برای آموزش و پژوهش برنامه هایی داشت تا در تولید علم فعالیت بیشتری داشته باشیم.

وی به لزوم تشکیل جامعه اساتید خواهران در شیراز اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت حوزه علمیه خواهران تقاضا داریم بتوانیم جامعه اساتید حوزه خواهران را تشکیل دهیم که خروجی آن بسیاری اهمیت دارد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام سید عیسی حسینی عضو جامعه اساتید استان فارس اظهار داشت: برای جذب طلاب در آموزش پرورش باید با یک حالت تحکم به آموزش و پرورش نگاه کرد که چرا از حوزه های علمیه استفاده نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می فرماید خروجی های دانشگاه های فرهنگی باید افراد متدین باشد، چه کسی می تواند این فرهنگیان را تربیت کند، زحمتی کشیده شده و باید از آن استفاده کرد، از این رو خواهران حوزه های علمیه باید جذب آموزش و پرورش شوند.

عضو جامعه اساتید استان فارس ادامه داد: زمینه فراهم است، اما فقط مشکل استخدام و جذب وجود دارد و این مطلب با مطالبه گری به عمل می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha