سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: آموزش و پرورش با حجم عظیمی از بازنشسته ها مواجه است. در کمیسیون تخصصی حوزه که مربوط به شورای عالی انقلاب فرهنگی است، مصوبه ای گذشته که ده درصد معلمین از حوزه های علمیه انتخاب شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، شامگاه پنج شنبه در جلسه جامعه اساتید استان فارس که در مصلای نماز جمعه شیراز برگزار شد، اظهار داشت: انجمن هایی در حوزه خواهران وجود دارد، اما به صورت مجازی فعالیت می کنند و برای مباحث اختصاصی گردهم جمع می شوند، این که در شیراز انجمن اساتید خواهر تشکیل شود که جزو انجمن های همین اساتید قرار گیرد کار بسیار خوب و ارزشمندی است.

وی افزود: از نظر حجم اساتید و طلبه های کوشا می توانیم بگوییم طلاب خواهر از خود، جوشش و کوشش بیشتری نشان می دهند، البته شاید به این معنا باشد که دغدغه اشتغال فکری را ندارند، لذا سرمایه ای برای نظام هستند؛ باید به سمت دیده شدن این بانوان در سطح استان پیش رویم.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کرد: گروه های علمی در مدارس تشکیل شده است؛ در هر مدرسه 4 نفر به عنوان گروه علمی هستند و اگر اوضاع مالی برطرف شود در تابستان نیز حقوق آنان پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم حضور طلاب در آموزش و پروش، تصریح کرد: آموزش و پرورش با حجم عظیمی از بازنشسته ها مواجه است. در کمیسیون تخصصی حوزه که مربوط به شورای عالی انقلاب فرهنگی است، مصوبه ای گذشته که ده درصد معلمین از حوزه های علمیه انتخاب شوند.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور ادامه داد: طلاب برای حضور در آموزش و پرورش باید مهارت هایی را فرا بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha