سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 دوره تخصصی فرهنگ و زبان روسی

حوزه/ مهلت ثبت نام برای شرکت در دوره تخصصی فرهنگ و زبان روسی بنیاد بین المللی اویس قرنی با اعطای مدرک رسمی آموزش عالی کشور، تا تاریخ ۱۳ خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» موسسه حکمت اویس قرنی از میان طلاب و فضلای حوزه های علمیه جهت فراگیری دوره تخصصی فرهنگ و زبان روسی برای مقطع کارشناسی ارشد، زبان‌آموز می پذیرد.

براساس این گزارش: طلابی که با حداکثر سن 30 سال موفق به اتمام سطح 2 حوزه شده و در مصاحبه علمی قبول شوند، می توانند با ارائه برگه ارزیابی سطح دو حوزه از مرکز مدیریت، تصویر صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی و دو قطعه عکس پشت نویسی شده، در این دوره تخصصی حضور به هم رسانند.

شرکت کنندگان در این دوره تخصصی ضمن دریافت مدرک رسمی از آموزش عالی کشور، از فرصت تبلیغ در مناطق روس زبان بهره مند و با برگزاری دوره تکمیلی زبان و فرهنگ شناسی در کشورهای هدف، از امکان ادامه تحصیل در روسیه استفاده خواهند کرد.

طلاب علاقه مند به شرکت در دوره آموزشی زبان روسی می توانند جهت نام نویسی همه روزه از ساعت 10 تا 14 به مؤسسه حکمت اویس قرنی واقع در قم. خیابان اراک مقابل باب الجواد حرم مطهر. کوچه بوعلی فرعی ۲۱ پلاک ۲۱ و یا به نشانی: www.oveis14.ir  مراجعه و با شماره  ۳۶۶۱۹۰۳۳-۰۲۵ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است: این دوره عصرهای شنبه تا چهارشنبه در دانشگاه ادیان و مذاهب واقع در پردیسان برگزار می‌شود و دوره تکمیلی با ارزیابی اساتید و قبولی در امتحان در یکی از کشورهای روسی زبان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛: مهلت ثبت نام برای شرکت در دوره تخصصی فرهنگ و زبان روسی بنیاد بین المللی اویس قرنی تا تاریخ ۱۳ خرداد ماه سال جاری تمدید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha