پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اعتکاف

حوزه/ معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان اعلام کرد: اعتکاف ماه رمضان طلاب خراسان از ۲۷ تا ۲۹ رمضان ۱۴۴۰ ه.ق در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد فردوسی پور در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از مشهد با اعلام این خبر گفت: اعتکاف معنوی امسال همانند سال های گذشته به همت معاونت تبلیغ این حوزه در جوار مضجع منور امام رضا(علیه السلام) برگزار می‌گردد و ۵۵۰ برادر و  ۳۰۰ خواهر طلبه حوزه علمیه خراسان در این مراسم معنوی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: طلاب متقاضی شرکت کننده  در این مراسم می توانند تا ۲۵ اردیبهشت ۹۸ برای ثبت نام به صورت حضوری به همراه یک قطعه عکس ۴*۳ و فتوکپی کارت ملی و شناسنامه خود با مراجعه به معاونت تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان (اتاق ۳۰۸) نسبت به ثبت نام اقدام کنند و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره ۳۲۰۰۸۱۱۶ تماس بگیرند و طلاب مدارس نيز جهت ثبت نام به مسئول فرهنگي تبلیغی مدرسه خود مراجعه كنند.

حجت الاسلام فردوسی پور با اشاره به اینکه طلاب معتکف در شبستان های مسجد گوهرشاد مستقر می‌شوند، افزود: به دلیل محدودیت در ثبت نام، اولویت با افرادي است که سال قبل در اين مراسم شركت نداشته و زودتر اقدام کنند.

معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان به لزوم مطالعه و تبیین گام دوم انقلاب نیز اشاره و خاطر نشان کرد: طلاب معتکف در کنار بهره مندی معنوی از فضای ملکوتی حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) و اعتکاف سه روزه، می توانند در راستای رویکرد و رسالت تبلیغی خویش بیانیه گام دوم را مطالعه و نسبت به مباحثه و تبیین آن اقدام کنند.

گفتنی است، این اعتکاف از ۲۷ تا ۲۹ رمضان برابر با ۱۲ تا ۱۴ خرداد ۹۸ در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha